kapotte controllers..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Da BjOrN, 6 jan 2004.

1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyyz..

Ik heb 2 niet meer goed functionerende controllers
    Bij de ene werkt de a knop niet meer en bij de ander werkt de rechter trigger niet meer kan ik daarvoor het nummer 0800 0233894 (support) bellen en is het nederlandstalig?
    Allebei de controllers zijn ongeveer 7 maanden oud.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er is een Nederlandse-talige helpdesk aanwezig.
    Ik heb er al een paar keer naar toe gebelt , en de service is perfect.

3. Pussyfart

Pussyfart ''The black dots''

Leuk Bevonden:
    0
    je belt de helpdesk, zeg dat ze kapot zijn en je krijgt er 2 gratis terug gestuurd. hoorde ik

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ik ook al vaker gehoord.
    Maar is toch heel vreemd!
    Want mijn controllers zijn niet kapot, maar als ik er dus meerdere wil hebben zeg ik gewoon dat ze kapot zijn, en dan sturen ze er op?

Lijkt me heel vreemd, moet je ze niet opsturen? Als bewijs dat ze daadwerkelijk kapot zijn, anders bel ik nu meteen! }:]

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had een paar weken geleden problemen met het geluid.
    De helpdesk stuurde mij zonder te vragen als ik wel een adv.scart had een nieuwe op.
    Achteraf bleek het probleem veroorzaakt te worden door de digitale versterker.
    Ik heb nu 2 adv.scart's in mijn bezit.

Het terug nemen van de oude hardware is blijkbaar veelste duur.

6. Black Vortex

Black Vortex Mr. Vortex

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt hee!
    Ik had al een tijdje zuper dikke draadbreuk bij een van mijn controllers, dus ik heb 5 min. geleden even gebelt en ik krijg nu binnen een week een nieuwe!!!

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Even voor de mensen die denken nu nieuw spullen te kunnen gaan vragen.... Ze kunnen dmv steekproeven controlleren of je verhaal klopt. Ze vragen je dan dus gewoon de kapotte controller toe te sturen, als je dat dan niet kunt ben je natuurlijk gewoon de L#L... Laat het niet gebeuren dat mensen hier misbruik van gaan maken want dan hebben ze binnenkort gewoon niet meer zo'n goed service.

Veel game plezier

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    1 controller krijg je zowieso opgestuurd no questions asked en je hoeft em niet terug te sturen. Over de 2e deden ze bij mij wel moeilijk en die 2e moest ik opsturen... Ik ken echter mensen die net zo makkelijk een 2e meekregen zonder de kapotte te hoeven opsturen.

De service is dus erg goed. Hun controllers ( met name de grote ) is qua pookjeskwaliteit daarentegenslecht en gaan snel kapot ( de s vind ik weer niet fijn )... Zo doe je dus ook eerder een beroep op hun service. Dus betere controllers bakken dan is die service ook niet zo duur voor ze. Maar je moet dus idd geen misbruik maken van de dienst.

Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  9. Stinger NL

Stinger NL Oldschool Forever!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah,

Jij bent ook al zo'n figuur..... |:-

10. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. ik heb net opgebeld en gezegd dat ze kapot zijn bij de 1 doet de a knop ut nie meer en bij de ander blijft de Rechter trigger hange maar ik krijg geen andere opgestuurd omdat mijn garantie vervallen was wat ik had um vanaf de release al :confused:
    Toch maar nog een x belle

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mensen, maak er nou geen misbruik van. Als iedereen dit nu gaat doen, stoppen ze misschien wel met die service. En dan zit je als er een keertje iets echt kapot is.

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    heb af en toe dat A hapert, en dat trekker blijft hangen met halo... maar even later is alles perfect? (ook in RBS3 menutjes dat de selectiebalk omhooggaat als of ik de pook omhooggedrukt houd, terwijl dat niet het gevaar is)
    Zijn dit tekenen van aftakelen en het bellen waard of moet ik niet zeuren?

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    is het btw gratis die lijn want ik hou altijd lange gesprekken, want weet dat dus echt niet....
    want mijn Controller s is het snoer een beetje kapot doet het nog wel, maar is niet goed meer en de thumbsticks willen redelijk vaak gek doen en de a knop ook?...

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    0800 nummers zijn gratis

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb last met de controllers als ik PGR (deel 1) speel
    controller 1: blijf de auto alleen maar gas geven
    controller 2: rijd de auto alleen achter uit :confused:
    Als ik de code Nosliw invoer kan ik bij mijn echte save game geen muziek meer luisteren en als ik dan naar dat menutje ga blijft mijn xbox vast hangen, daarom heb ik de Nosliw verwijdert en nu kan ik weer muziek luisteren :confused: maar ik heb het alleen bij dit spel en mijn controllers doen alleen gek met dat spel

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn 2 controllers nu bijna 2 jaar heb heb er nog geen problemen mee gehad.

Mijn controllers hebben soms ook wel eens een eigen wil of de knoppen werken slecht.
    Maar dat wordt veroorzaakt doordat de controller op de kop ( knop in gedrukt of drumstick staat niet in het midden) ligt tijdens het aanzetten van de Xbox.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Rainbow Six wil ie soms niet van wapen wisselen bij left trigger maar zal wel gewoon aan de game liggen denk ik. Bug ofzo

18. Stinger NL

Stinger NL Oldschool Forever!

Leuk Bevonden:
    0

Ach weet je, ze leren het toch niet. Totdat MS plotseling dingen gaat vragen en dan wordt er heel hard en zielig gedaan :{

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ;) als iedereen voor dat soort kleine dingen gaat bellen kunnen ze d;r beter een betaallijn van maken! :+

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ze moeten gewoon de prijs van die controller omlaag gooien lol. Ik ga echt niet bellen om een controller te krijgen, maar ze maken het wel erg verleidelijk. Dus MICROSOFT gooi die controller voor 25-30 euro in de winkel.... ga geen omgerekend 90 gulden voor stomme controller betalen... 8)

Deel Deze Pagina