Driv3r Hij komt uit waarschijnlijk uit in maart maar dat is in Engeland. Het wordt zeker een goede en realistisch game. Ziehier screenshots en meer info. http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=11027_O_
Smiley ertussen uit halen, link doet het zo niet . Mij lijkt het niet echt iets, heb deel 1 op de PC en die boeide me niet zo heel erg. Heb GTA Double Pack op de Xbox dus ik heb Driv3r niet zo nodig.
Ik ga hem denkt ik wel kopen, maar dat hangt af van de beoordelingen die ie krijgt(duh), maar opzich lijkt het me wel een vette game. FF afwachten dus.
ik ga hem sowieso kopen, deel een op de psx uitgespeeld en die vond ik egt tof, betje ouderwets scheuren
Bedankt voor de link masterChief88. Zoals jullie zien was er recentelijk nog een Driv3r thread geopend en is deze thread dus een beetje overbodig. Jullie kunnen dus in die andere thread weer verder gaan met de discussie. vvv-venlo ik zou je toch vriendelijk willen verzoeken om voortaan eerst de [search]zoekfunctie[/search] te gebruiken voordat je een thread start. Je opent namelijk nogal eens wat threads die eigenlijk niet nodig zijn.