Moet je eens in deze thread kijken: Welk spellen zijn super uitgemolken? die gaat over uitgemolken spellen en ik mag je zeggen dat EA nogal uitgemolken uit de bus komt. Met games als the:
- The Sims (Abracadabra, Deluxe Edition, Party enz.)
- Fifa Football (gaat ook alweer een tijdje mee)
- Medal of Honor (gaat ook alweer een tijdje mee.)
Need for Speed: Underground was naar mijn mening ook niet de game die de concurentie kan aan gaan met top titels als: Project Gotham Racing 2 en Colin McRae (.04)
Persoonlijk vindt ik dat EA de laatste tijd slechts slappe aftreksels van de oude titels uitbrengt. Het gaat mede zo goed dankzij het feit dat zijn ´de Games´ uitbrengen. Voorbeeld: The Sims, leuk spel! Alleen waarin nog geen enkele ontwikkelaar het is gelukt deze gameplay te over treven, Fifa: de enigste voetbal-game op de Xbox... Ze hebben de touwtjes in handen en ze doen het goed alleen moeten ze onderhand weer met nieuwe producten komen. Iets waar we werkelijk op zitten te wachten!
Ik denk dat ze zich maar meer moeten gaan concentreren op de Games en niet op andere zaken! Daar hebben we immers de PS2, GC en natuurlijk onze oude vertouwde zwarte/groene doos.
Laatst bewerkt: 6 jan 2004