kijk is wat ik vond: klik klik klik er staat dat gta 4 of Sin city of san andreas gaat heten. En dat hij gepland staat voor 4 november 2004. En er staat dat een xboxport bespreekbaar is (dat betekend toch: is not out of the question), het komt dus misschien toch voor de xbox, laten we het hopen, en tot dan, lekker op de xbox gaan spelen.
We have received word from Rockstar. The title of the next GTA will not be GTA IV: Sin City. They did not specify the correct title but if we follow logic then we can conclude it is San Andreas. The release date is not correct either, but is close to the predicted date. Bron: www.mtavc.com Sin City dus iig niet.
san andreas zal het waarschijnlijk ook niet worden. Want ze wouden wat nieuws gaan doen. Totaal nieuwe setting enz...maar daarmee wachten ze misschien tot de next-gen consoles en updaten ze de engine van vice city een beetje en maken alsnog san andreas dat kan natuurlijk ook.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijkj dat ie naar de Xbox komt. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat Microsoft een deal maakte met Rockstar zodat GTA III en Vice city naar de Xbox zouden komen, maar zodat de volgende delen ps2 exclusief zouden zijn.
In GamePro 2 (ja dat kutblad, ik ga hem opzeggen zodra het kan, en dat is na een jaar) staat dat GTA een verrassende nieuwe weg zal inslaan. Ook staat er dat er geruchten op internet staan die spreken over een futuristisch Tokio als setting.
het lijkt me wel vet als je op jetski's kan en in vliegtuigen naar een andere stuk land en dat je gijzelaars kan nemen _o_
tja, dit kan niks anders worden dan een nieuwe stad met de engine van gta double pack, mét ONLINE mogelijkheden. als dit niet online komt dan...is het pure uitmelkerij en hoeft het niet meer voor me
Idd, een motor-stepje is veel stoerder Mocht ie trouwens na de Xbox komen, laat ze zan in godsnaam Halo-controls gebruiken, die lock-on is echt ruk :{
Beetje flauw als ze een stad als Tokio als voorbeeld willen nemen, het is toch echt het idee van Activision om True Crime 2 in een echtbestaande stad als Tokio of Hong Kong af te laten spelen...