Ik had net de nieuwe xbm gelezen. En ik zag deze game. Weet iemand al meer over deze game. En zou het maybe een toppertje worden?? Gaat deze game live ja of nee??? *Er staat ook een demo op de nieuwe OXBM.UK oftoewel info plz!!! En zeg ff wat jij van deze game vind tot nu toe......
Deze game is geen RPG maar een soort van vechtgame. klik hier voor de site van wrath unleashed Met een soort van schaak. Ja ik weet het WTF??? Maar het ziet er goed uit voor allemaal ingame beelden check gamepot...
Op de homepage staan geen threads :{. In het XboxMagazine staat dat hij geen XboxLive zal gaan bevatten en dat hij met 1 tot 2 mensen te spelen is en hij staat geplanned op 20 februari 2004 (UK). (Zie ToTheGame.com) Ik denk dat dit een hele toffe game gaat worden. En grafisch erg goed.
Ik heb de demo gespeeld. Na Magic Battlegrounds is dit net even iets anders. Best wel aardig om te spelen. Alleen vraag ik me af of er niet teveel "herhalende" battles inzitten. In de demo waren de graphics niet zo scherp als op de plaatjes. Zijn deze van een pc versie?
ik heb ook die demo gespeeld.. ik vind t niet echt zo'n leuke game.. je speelt idd op een soort schaakbord en dan moet je omstebeurt met die poppetjes lopen en als 2 poppetjes (elk van het andere team natuurlijk ) op hetzelfde vakje staan kom je in een vecht arena, de winnaar mag blijven staan op het 'schaakbord'. Elke speler heeft ook 1 toren, de speler die het eerste de toren van de ander heeft verslagen heeft t spel gewonnen. Het vechten vind ik zelf niet echt geweldig.. maarja anderen vinden het misschien wel leuk.. edit// btw je vecht niet op dezelfde manier als bij de meeste vechtgames maar in een soort cirkel waar je in kan rondrennen.. ik zal ff screen zoeken
Weet iemand ook wanneer tie hier in Ned. uitkomt thanx alvast http://www.lucasarts.com/products/wrath/
Vind het ook niet een al te beste game. Na een paar potjes was voor mij de lol er al af. Véél te herhaaldelijk! Zelfs in multiplayer...
Iedereen zijn eigen mening. Ik nog een lan-party en ik moet ook nog een game hebben die gewoon fun is om met z`n vieren te spelen. En deze ziet en speel ook wel relaxd
Dit spel trekt mij gewoon op de een of andere manier. Ik ben bezig zo veel mogelijk info te verzamelen, door in diverse bladen enzo te kijken. Maar de scores varieren van een 5,5 tot een 8, dus daar kun je ook niet echt op afgaan. Ik zag dat iemand het over een demo had, zit zo'n demo van dit spel bij de nieuwe XBM?