Eurogamer maakt Xbox Music Mixer met de grond gelijk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 6 jan 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54172

Op de expo waren we voorzien van Xbox Music Mixer, met dank aan Toxic Timmie. Afgezien van het feit dat Shriko en ik totaal niet konden zingen, vond ik het toch een aparte ervaring. De mannen van Eurogamer denken daar anders over, en hebben het product wellicht ook uitgebreider getest. Werkelijk alles wat het spel biedt wordt zowaar de grond in geboord, en als je het zo leest hebben ze nog gelijk ook.

Toevallig dat ik eerder deze week nog aan het kijken was waar ik hem alvast zou bestellen, in Nederland is hij namelijk nog niet beschikbaar.

Jammer dat MS het zo heeft afgewerkt, het concept was niet slecht. Dit product zou dan het gat tussen de PC en de spelcomputer dichten doordat je ook gemakkelijk MP3's en JPG's direct naar je Xbox zou kunnen transporteren.

Sony komt binnenkort met iets soortgelijks, Songtar, wie weet of zij het wel beter aanpakken.

Wie is nu alsnog van plan om dit stukje software aan te schaffen? Tja, als je zwemt in het geld is het natuurlijk altijd een leuk hebbedingetje. :+ Maar wie weet ga ik hem zelf ook nog alsnog kopen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is en blijft een review ... maar tja .. ik weet het nog niet ... ik had hem laatst van mijn bestel lijst af gehaald en hij is nog niet terug gekomen ... misschien neem ik versie 2 wel :+

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit zoiets waar we allemaal warm voor moeten gaan lopen...?
    Ik bedoel: Word dit de nieuwe hype???

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik was onlangs op een site die dat dan deden verzenden vanuit Australie. Is ook regio 2 zoals Europa.

www.cdwow.com is het trouwens.
    Er worden GEEN verzendkosten gerekend

Misschien binnenkort bestellen, lijkt me enorm leuk met wat vrienden. Lekker melig :cool:

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het een beetje een apart concept, maar ik heb het nog niet kunnen zien of 'spelen'... ik denk, vanuit commercieel oogpunt gezien, dat dit -hoe goed het ook uitgewerkt zou zijn- geen enkele kans zou maken wat betreft verkopen...

ook ik zal het niet kopen (en zou het niet kopen, als het heel goed bleek), simpelweg omdat het geen game meer is; ik heb de Xbox gekocht om te gamen, niet als multimedia-center of karaoke-set...

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik wacht wel tot hij uti is en kijk wat de reviews er van zijn. als er meer goede dan slechte zijn, misschien denk ik er dan over na, om hem te kopen

7. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Reviews moet je niet op af gaan.
    Dit zijn typische games waarvan je houdt of waarvan je gaat janken.
    Ene vindt zingen leuk, andere niet.

Ik vind bijv. die Konami Dance games op de PS2 met dansmat grappig. Ene vindt dat weer afschuwelijk.

8. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    in duitsland hadden ze em voor 60 euro. maar het lijkt me echt een boutding

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    kan je dat pc naar xbox file overzet programma ook zonder die music mixer gebruiken?

10. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    alleen als je em ombouwd

11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live?? kan je dan een wedstrijd houde wie het beste kan dansen en zinge ofso??

12. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik zag hem vorige week in Engeland liggen, maar ik had hem laten liggen aangezien ik er veel slechte dingen over had gehoord. De OXM deelde mee dat het geluid 1s later bij de xbox aankwam, de oorzaak? Onbekend:)

13. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Nee, je kunt liedjes downloaden voor $1,- per stuk!

14. Jobbes

Jobbes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ????? waar heb jij het opeens over.

maar je kan toch alleen mp3's en jpegs overgeven als je windows xp hebt.

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Is momenteel maar € 0,75 ivm de koers :p

Deel Deze Pagina