http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54172 Op de expo waren we voorzien van Xbox Music Mixer, met dank aan Toxic Timmie. Afgezien van het feit dat Shriko en ik totaal niet konden zingen, vond ik het toch een aparte ervaring. De mannen van Eurogamer denken daar anders over, en hebben het product wellicht ook uitgebreider getest. Werkelijk alles wat het spel biedt wordt zowaar de grond in geboord, en als je het zo leest hebben ze nog gelijk ook. Toevallig dat ik eerder deze week nog aan het kijken was waar ik hem alvast zou bestellen, in Nederland is hij namelijk nog niet beschikbaar. Jammer dat MS het zo heeft afgewerkt, het concept was niet slecht. Dit product zou dan het gat tussen de PC en de spelcomputer dichten doordat je ook gemakkelijk MP3's en JPG's direct naar je Xbox zou kunnen transporteren. Sony komt binnenkort met iets soortgelijks, Songtar, wie weet of zij het wel beter aanpakken. Wie is nu alsnog van plan om dit stukje software aan te schaffen? Tja, als je zwemt in het geld is het natuurlijk altijd een leuk hebbedingetje. Maar wie weet ga ik hem zelf ook nog alsnog kopen.
Het is en blijft een review ... maar tja .. ik weet het nog niet ... ik had hem laatst van mijn bestel lijst af gehaald en hij is nog niet terug gekomen ... misschien neem ik versie 2 wel
Ik was onlangs op een site die dat dan deden verzenden vanuit Australie. Is ook regio 2 zoals Europa. www.cdwow.com is het trouwens. Er worden GEEN verzendkosten gerekend Misschien binnenkort bestellen, lijkt me enorm leuk met wat vrienden. Lekker melig
ik vind het een beetje een apart concept, maar ik heb het nog niet kunnen zien of 'spelen'... ik denk, vanuit commercieel oogpunt gezien, dat dit -hoe goed het ook uitgewerkt zou zijn- geen enkele kans zou maken wat betreft verkopen... ook ik zal het niet kopen (en zou het niet kopen, als het heel goed bleek), simpelweg omdat het geen game meer is; ik heb de Xbox gekocht om te gamen, niet als multimedia-center of karaoke-set...
ik wacht wel tot hij uti is en kijk wat de reviews er van zijn. als er meer goede dan slechte zijn, misschien denk ik er dan over na, om hem te kopen
Reviews moet je niet op af gaan. Dit zijn typische games waarvan je houdt of waarvan je gaat janken. Ene vindt zingen leuk, andere niet. Ik vind bijv. die Konami Dance games op de PS2 met dansmat grappig. Ene vindt dat weer afschuwelijk.
Ik zag hem vorige week in Engeland liggen, maar ik had hem laten liggen aangezien ik er veel slechte dingen over had gehoord. De OXM deelde mee dat het geluid 1s later bij de xbox aankwam, de oorzaak? Onbekend
????? waar heb jij het opeens over. maar je kan toch alleen mp3's en jpegs overgeven als je windows xp hebt.