Origineel of Third Party

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fre24, 6 jan 2004.

1. Fre24

Fre24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik ben op zoek naar een extra controller voor als mijn vriendin in het weekend komt logeren.
    Welke zouden jullie me aanraden? De originele controller s of zijn er goedkopere alternatieven die goed zijn van kwaliteit?

Thx

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Altijd de echte van MS, die andere zijn van slechte kwaliteit. Ik vind persoonlijk de controller S fijner... maar als je de indeling van de 'oude' controller gewend bent zou ik die nemen...
    Die is trouwens ook goedkoper!

3. Fre24

Fre24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neen ik heb ook die controller s, ik vind die grote eerlijkgezegd niet zo goed. Maar mss is dat een kwestie van wennen.

Ik was gewoon aan het twijfelen tss de originele controller s en een ander goedkoper merk

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    De kwaliteit is denk ik zowiezo slechter dan die van microsoft als ik kijk welke controllers er op de markt zijn. Maar het is dan de vraag of je die controller intensief gaat gebruiken. Doe je dat niet, alleen leuk voor als je een keer met zijn 3'en ben, dan is het toch wel te overwegen om een goedkoper merk te gaan kopen.

5. Fre24

Fre24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja hij zal gewoon gebruikt worden als mijn vriendin in het weekend komt of als er een vriend komt spelen.

6. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Third party controllers zijn kut, kan ik kort over wezen. De kwaliteit hoeft niet eens slecht te zijn, kijk maar naar de logitech conrollers. Hiebij komt wel dat je voor een logitech bijna net zoveel betaald als de orginel m$ controller. En de logitech controller heeft weer heel ander design. Ga je van een ander merk kopen is de kwaliteit minder en zitten dr gare turbo knoppen op of rare anti-slip ribbels op de handgreepjes etc. Dus ik zou zeggen trakteer je vriendin met een stuurknuppel waarvan je cker weet dat ie niet weigerd 8)

7. Fre24

Fre24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe das waar :p Ik ga een originele controller s kopen voor haar. Het is zo een lief meisje, die verdient dat O-)
    En ik ken dat, als ze verliest zal het aan die controller liggen ;)

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe kijk zow willen we het horen. Totdat ze je volgende week dumpt en je toch had gehoopt dat je zo'n goekoop barrel voor de had gekocht ;)

Hehe das de ander zijde van een lief meisje :D

Haha grapje en veel succes met je 2e stuurknuppel en vriendin :p

9. Fre24

Fre24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat weet je natuurlijk nooit op voorhand hé :p Maar ik heb er een redelijk goed oog in :p
    Kga daar nu nie te veel aan denken, hehe, beke pc en tv en binnen uurke nog een beetje rb6 3 *)

Deel Deze Pagina