Live mode PGR 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Suclmerot, 29 okt 2003.

  1. BattleAxe

    BattleAxe Xbox Promo Team

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je die algemene scoreboards eigenlijk?
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb het spel ook op platinum uitgespeeld en heb nu ongeveer 1 week met de TVR gereden en als je hem goed onder controle hebt win je echt bijn elke race van die porsches en enzo`s en die auto`s.

    Maar ik vindt wel dat er ook wat vaker met andere auto klasse auto gereden mogen worden aangezien dat vaak wat spannender de races opleverd.



    PS: Heeft iemand al gehoord van een officieel Project Gotham Racing 2 Tournament van Microsoft of Ducyco ( net als Moto GP en Midtown Madness 3 )
     
  3. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met pgr2 online, (denk zet et maar in deze thread) ik niet praten door mn headset. ik heb niemand gemuted en in andere spellen doet ie wel gewoon, staan er ergens instellingen ofzo, hij heeft het trouwens in pgr2 nooit gedaan ook. Weet iemand wat et is?
     
  4. Great4Fun

    Great4Fun Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is en blijft gewoon boeien, zowel in single als multiplayer mode.. En om wat af te wisselen zijn er genoeg dingen te verzinnen, zoals bijv kat en muis. Je maakt met z'n 8'en 2 of 4 teams waarvan 1 met een mini en 1 met een utlimate auto ( dit met 4 teams natuurlijk anders 3 ultimates en 1 mini )
    Om de race te winnen moet de mini uit jouw team als 1e finishen, dit levert erg leuke races op zeker als je dit op de nürnburgring doet. Constante battles voor die plek en om de andere mini's van de baan te knallen.
    Verder zit er wel degelijk een goed snelheidsgevoel in vind ik ( zag ergens dat iemand dit niet zo vond ) en kun je net als bij moto gp echt wel om de secondes racen f komt het ooit op de millisecondes aan om te winnen of verliezen...

    PGR2 blijft voor mij voorlopig echt wel de vetste game van de livespellen op de xbox
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je hebt ongelogt op live, dan staat ie in het menu.(het gewone menu, niet het live menu)
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja pgr2 is en blijft erg leuk om te spelen ook zeker weten de single player, die erg pittig is op platinum.

    Eigenlijk is pgr2 het enige spel wat er de laatste 3 maanden in is geweest!
     

Deel Deze Pagina