kopen bij gcshop.nl???????

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Osram, 7 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Osram

Osram Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goejemorgen,

Ik had een vraag over de betrouwbaarheid van gcshop.nl. Ik kwam laatst op die site en het schilt daar wel +/- 10 euro per spel. Ik vroeg me af of deze site goed en betrouwbaar is, vooral omdat je eerst moet storten.

Alvast bedankt, groeten Thijs

P.s. mijn excuses dat ik het hier plaats maar ik wist geen andere plaats. voor dit probleem.

2. Durk

Durk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gc-Shop is betrouwbaar en supergoedkoop. Ik heb er laatst Max Payne 2 besteld voor maar 46,- en ik had het spel binnen 3 dagen in huis.

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens bovenaan daar zit de zoekfunctie, werkt prima zoals je ziet als je op het linkje kliky

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=38207&highlight=gcshop

Deze thread had je bijvoorbeeld kunnen vinden als je de [search]zoekfunctie[/search] had gebruikt ;)
    Zelf heb ik weinig ervaring met online games kopen dus kan ik je er weinig over vertellen. De ervaringen die ik in het topic lees waarvan ik de link al gaf zijn echter wel goed, ik neem aan dat het ook een betrouwbare site is zonder leveringsproblemen oid.

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze zijn betrouwbaar, ik heb er al meerdere keren iets besteld en altijd alles op tijd binnen gehad. Hier staat nog over de gcshop. Voortaan ff zelf de zoekfunctie gebruiken ;).

*edit 3 man was me voor.

Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  6. Osram

Osram Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn excuses, ik had inderdaad eerst even moeten zoeken,

sorry zal niet weer gebeuren

slot erop??

thijs

7. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User