[XOne] Live Trial Subscription probleem

Discussie in 'Games' gestart door John Dope, 7 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou..Ik zit met het volgende probleem:
    Ik heb eindelijk ADSL en dan wil je natuurlijk Live..
    Omdat ik gelezen heb dat het vaak problemen oplevert bij sommige providers, routers, modems etc koos ik ben ik van plan om eerst Live te proberen dmv de Trial.
    Ik deed het volgende (mischien doe ik hier al iets fout)
    - Alle kabels aangesloten op Xbox
    - Xbox Live geselecteerd in t Dashboard (geinstaleerd door UC)
    - Nu komt er een bericht en wordt mn Xbox geupdated
    - Ik kies nu in Xbox Live Menu voor 'New Account'
    - Ik accepteer al die policy dingen etc..
    - Ik kom bij Gamertag en voer er 1 in
    - Nu kom ik bij het invoeren van de Subsciption Code..EN HIER GAAT HET MIS!!

    Ik de code al zo vaak ingetypd maar ik krijg constant het bericht dat 'de code ongeldig is en dat ik moet controleren of ik de goede code heb ingevoerd en dat ik dan maar op www.xbox.com/connect moet kijken' maar de code is goed ingevoerd en op die site staat ook nix nuttigs..

    HELP ME!!!
     
  2. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,


    Je moet de code invoeren zonder streepjes, dat doet ie zelf of niet (weet ik niet meer, ik heb ze iniedergeval niet ingevoerd)

    Misschien kan het zo zijn dat je een dubble code hebt, even bellen met MS en je hebt zo een nieuwe. Tel: 0800 023 3894

    of http://www.xbox.com/nl-NL/support/


    Succes,

    Quen
     
  3. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey,

    Even het volgende. Mocht het echt niet lukken, geef ik je wel een code ! ik heb er hier nog 1tje, die mag je dan wel.

    Good luck
     
  4. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    keej..harstikke bedankt..geef me maar die code..heb zelf geen streepje ingevuld (zo stom ben ik nog net niet)
    En op die site staat ook niets nuttigs..

    Echt super bedankt..als beloning mag jij de 1e zijn die ik inmaak met TopSpin, UC of Rainbowsix (krijg ik volgende week ergens)..
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    toevallig ook geen 0 voor een o aangezien ofzo? ik heb trouwnes ook een kaart over maar dat moet wel via msn anders gaat daadelijk iemand op dit forum er mee van door
     
  6. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej..das ook niet het probleem. Er komt in de code geen o of 0 voor..zullen ze wel expres gedaan hebben om misverstanden te voorkomen..
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, als je een code voor de tweede keer gebruikt meldt Xbox Live "This code has already been registered". (of iets dergelijks)

    PS: Ik zou gewoon het 2e deel van jouw advies opvolgen en even de helpdesk bellen...
     
  8. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej..genoeg medeleven van mede xboxbezitters..
    Echt harstikke bedankt allemaal..als iemand zijn code kwijt wil stuur die dan maar ff via PM

    Met het bellen van die Klantenservice heb ik nogal slechte ervaringen maar die bespaar ik jullie..

    _O_ Mensen die me geholpen hebben _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  9. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Je code is naar je toegemaild.

    XBOX LIVE''SE

    mocht je behoefte hebben aan vrienden om mee te gamen, ik zou het leuk vinden om je in te maken met een potje RBS3.

    Succes ermee,

    Quen
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    En toen kwam er een olifant met een lange snuit, en....

    Indien mensen behoefte hebben aan na-praten kan dat in het centrale topic over trial kaartjes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina