NFSU help

Discussie in 'Algemeen' gestart door styliciouz, 7 jan 2004.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K rij nu met een Celica, en dat klere ding blijft de hele tijd naar links trekken. Heeel irritant, weet iemand hoe dit komt, k heb t niet met andere autos.

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Raar, dat zou toch niet mogen. Weet je zeker dat het niet met andere auto's gebeurt? Enigste reden die ik kan bedenken is (als je met D-pad rijdt) je linker analoge stick ietsjes naar links staat, als je daar even tegenaan tikt zal het misschien wel lukken. Als het echt alleen bij de Celica is dan is het erg raar.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik zou nie weten lol
    mischien aan de banden of aan gewicht?

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    jah das dan zeker raar

5. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NFSU niet, maar als het kan, dan zou ik eens kijken naar de banden...Ik denk wel dat ik NFSU ga kopen, kheb juist weer wa geld gekregen van mn allerliefste oma...O-)

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    T ligt niet aan mn pad, en k vind t ook echt raar. In t echt (of in andere spellen misschien ook) zou t natuurlijk wel te maken kunnen hebben met gewicht en dergelijke, maar hier valt in dit spel niet echt veel aan te veranderen. Maarja. Kan iemand mij trouwens vertellen welke autos k nog allemaal kan unlocken?

7. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sneller en getunder je car wordt, hoe meer hij trekt. Ik rij in een Eclipse, en als ik wegtrek geef ik de auto rechts van me automatisch een duw een hele stuk op zij, voor de rest heb je nergens last van. Het ligt gewoon aan je auto zelf, want met mijn Acura had ik het nie.

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Man, dat kan helemaal niet dat het door de instellingen van de wagen/het spel komt.
    Ik denk inderdaad dat het aan de controller ligt. Heb je misschien een andere waarmee je het kunt testen?

Als je accelereert ja (eerste 50 km/h ofzo), maar daarna niet meer hoor!

Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  9. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan trekt hij ook niet meer weg, maar wel bij de start! Bij al me andere spellen werkten me controllers gewoon perfect en bij me andere wagens trekken ze ook niet weg.

10. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dan wel veel geluk hoor!
    Ik heb het al een paar keer gehad en het kan vet lastig zijn, maar dan draai ik een paar rondjes met mn D-pad en dan gaat ie weer...

Deel Deze Pagina