Mijn xbox doet het nie meer. Als ik hem wil opstart probeert ie het maar het lijkt net of ie dat nie kan. Ik wil de xbox service lijn bellen zodat ze er misschien iets aan kunnen doen maar, is de service lijn alleen in het engels of ie ie ook nog in het Nederlands ?? Of als jullie een oplossing weten voor het probleem zeg het dan. ( ik kan gewoon blijven gamen want ik heb een 2de xbox )
jah, bel maar. "Wilt u de nederlandse service lijn, toets 1. Would you like the english helpdesk, press 2."
IK HAD PRECIES HETZELFDE! Je moet het Xbox Service telefoonnummer bellen, je hebt em binnen een week weer terug met e.v.t. goodies erbij, suc6! (B.t.w. het nummer staat in de handleiding van de xbox )
De mijne is er gisteren ook mee opgehouden. Is het nou zo dat je 2 jaar garantie hebt in europa. IK dacht dat hier ooit ergens gelezen te hebben.
Als je geen zin hebt om te kijken post dan ook niks en zeik hem niet meteen af, als jij een probleem hebt met je xbox zeggen we toch ook niet van "ja nou zoek het lekker zelf uit"... Sorry voor deze weinig met het onderwerp te makend hebbende reactie maar ik moest het ff zeggen...
Je kan ook eerst kijken of het probleem niet aan de bekabeling ligt, dus ff alles ff goed andrukken (of erin doen als ie eruit is ). Dat scheelt je misschien heel wat, alhoewel ik er vanuit ga dat je dat al gedaan hebt