Ik denk dat ze bij M$ behoorlijk veel argwaan krijgen als je ineens meer telefoontjes krijgen over kapotte controllers.
Ik heb een kapotte joytech controller, waar zou je dan heen moeten bellen, ik heb ook een originele en een s controller.
maar als je bijv. belt en je zegt dat je controller kapot is en hun gaan er 1 sturen maar in je pakket zit dan zo'n retourbon dan mol je toch gewoon je controller?
Tja, dan ben je gewoon saai bezig. Even een werkende controller mollen om er een werkende voor terug te krijgen
Met alle respect, dat moet jij nodig zeggen. Eerst lang en breed verkondigen dat je MS gaat opbellen voor een controller te ritselen, en nu het tegenovergestelde zeggen?
Ik zit zelf ook met een probleempje/twijfelgeval; De gewone buttons en de linker analoge stick van mijn beide controllers reageren steeds minder goed. Dit is natuurlijk gewoon slijtage. Maar zal Microsoft ze vervangen als ik bel? Ze doen het niet meer zoals ze zouden moeten, maar 't is wel slijtage ("gebruikersfout"). Heeft iemand hiermee ervaring met de Xbox Helpdesk? Wat zullen ze zeggen? Alvast bedankt!
Een oproepje voor mensen met een kapotte controller die er niks meer mee kunnen. Ik heb een werkende controller waarvan de kabel kapot is gegaan (konijn! ). Nu wil ik graag proberen de kabel te vervangen dus heb je een kapotte controller met een goede kabel? Stuur me dan even een PM, misschien kunnen we wat regelen. Thnx!
Ik heb hier óók een controller liggen zo'n gewone NIET een S, Maar waarbij de A knop en de linker joystick het niet meer bijdoet + dat bovenste stuk van de kabel was ook kapot maar die heeft mn moeder dus meteen weggegooid . Nu is mijn vraag: Kan ik microsoft hiermee lastigvallen? ik kan zelfs de kapotte controller naar hun opsturen dan kunnen ze hem testen maar nu benk dus bang dat ze gaan vragen naar dat bovenste stuk kabel die ik dus niet meer heb. Ik heb de controller minder dan 1 jaar.
Nee ik denk dat je ervoor niet naar Microsoft kan bellen omdat je zelf het bovenstuk eraf gehaald hebt.
Okee heel erg bedankt! wat ik wel nog even wil zeggen dat ik het lullig vind als mensen misbruik maken van die service om een extra controller gratis te krijgen want microsoft is heeeeel erg aardig om zo makkelijk te zijn met hun helpdesk en het zou zonde zijn als ze er mee stopten door een stelletje asocialen! want je steelt gewoon als je dat doet!
oh oh oh wat erg , ik had 4 maanden geleden ook gebeld en kreeg er 1 binnen 4 werkdagen gratis thuis bezorgt met UPS . Je moet wel je serienummer opgeven . Toen daarna naar de zaak gegaan waar ik mijn xbox had gehaald en kreeg ik weer een nieuwe Moest helaas wel 2 weken wachten , maar no Questions asked . En kom op ik ben maar een zielige uitkeringstrekker en Microsoft is een multi miljoenen bv . Dus you do the math .