kapotte controllers..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Da BjOrN, 6 jan 2004.

1. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    anders wil ik ze beide wel over kopen....... pm me maar ..

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze bij M$ behoorlijk veel argwaan krijgen als je ineens meer telefoontjes krijgen over kapotte controllers.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zat ik ook al aan te denken }:]

4. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een kapotte joytech controller, waar zou je dan heen moeten bellen, ik heb ook een originele en een s controller.

5. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je bijv. belt en je zegt dat je controller kapot is en hun gaan er 1 sturen maar in je pakket zit dan zo'n retourbon dan mol je toch gewoon je controller?

Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  6. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan ben je gewoon saai bezig. Even een werkende controller mollen om er een werkende voor terug te krijgen |:-

7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    OMG dan heb je dr lekker veel aan :confused: Bel gewoon alleen als je controller stuk is.

8. gerjan

gerjan Guest

GEWOON NIET BELLEN ALS IE NIET KAPOT IS

9. Stinger NL

Stinger NL Oldschool Forever!

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, dat moet jij nodig zeggen.

Eerst lang en breed verkondigen dat je MS gaat opbellen voor een controller te ritselen, en nu het tegenovergestelde zeggen?

10. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit zelf ook met een probleempje/twijfelgeval;

De gewone buttons en de linker analoge stick van mijn beide controllers reageren steeds minder goed. Dit is natuurlijk gewoon slijtage. Maar zal Microsoft ze vervangen als ik bel? Ze doen het niet meer zoals ze zouden moeten, maar 't is wel slijtage ("gebruikersfout"). Heeft iemand hiermee ervaring met de Xbox Helpdesk? Wat zullen ze zeggen? Alvast bedankt!

11. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hangt er vanaf of je nog garantie heb, anders zijn ze volgens mij verplicht nieuwe te sture

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe lang zit er garantie op een controller? Ik heb ze nu één jaar en een maand...

13. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit 1 jaar garantie op de controllers:)

14. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Een oproepje voor mensen met een kapotte controller die er niks meer mee kunnen.
    Ik heb een werkende controller waarvan de kabel kapot is gegaan (konijn! :mad: ).
    Nu wil ik graag proberen de kabel te vervangen dus heb je een kapotte controller met een goede kabel? Stuur me dan even een PM, misschien kunnen we wat regelen.

Thnx!

15. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hier óók een controller liggen zo'n gewone NIET een S,
    Maar waarbij de A knop en de linker joystick het niet meer bijdoet + dat bovenste stuk van de kabel was ook kapot maar die heeft mn moeder dus meteen weggegooid :confused:.

Nu is mijn vraag: Kan ik microsoft hiermee lastigvallen? ik kan zelfs de kapotte controller naar hun opsturen dan kunnen ze hem testen maar nu benk dus bang dat ze gaan vragen naar dat bovenste stuk kabel die ik dus niet meer heb.
    Ik heb de controller minder dan 1 jaar.

16. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk dat je ervoor niet naar Microsoft kan bellen omdat je zelf het bovenstuk eraf gehaald hebt.

17. gerjan

gerjan Guest

hij bedoelt het stukje kabel, ja je kan bellen.

18. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Okee heel erg bedankt! wat ik wel nog even wil zeggen dat ik het lullig vind als mensen misbruik maken van die service om een extra controller gratis te krijgen want microsoft is heeeeel erg aardig om zo makkelijk te zijn met hun helpdesk en het zou zonde zijn als ze er mee stopten door een stelletje asocialen! want je steelt gewoon als je dat doet!

19. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    oh oh oh wat erg , ik had 4 maanden geleden ook gebeld en kreeg er 1 binnen 4 werkdagen gratis thuis bezorgt met UPS .
    Je moet wel je serienummer opgeven .
    Toen daarna naar de zaak gegaan waar ik mijn xbox had gehaald en kreeg ik weer een nieuwe :):):)
    Moest helaas wel 2 weken wachten , maar no Questions asked .
    En kom op ik ben maar een :eek: zielige uitkeringstrekker :9 en Microsoft is een multi miljoenen bv .
    Dus you do the math .

Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  20. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Zielig man die winkel oplichten.....is geen enkel excuus voor.

Deel Deze Pagina