Heeft er iemand enig idee of er een cheat voor Project Gotham Racing 2 is om alle auto's te unlocken ??? Greetz . . .
Heb eerst ook gezocht alleen er is niets te vinden (of ze moeten er sinds kort bij zijn geplaatst) misschien ''Nosliw'', net als in 't eerste deeltje? {of is dat toch iets té voor de hand liggend?!*)} 'k rij toch maar gewoon alles lekker zelf uit... bij een racegame als dat is voor mij de fun d'r af als je alles met 'n check unlockt {niet dat ik nóóóit cheat ofzo...}
Thanks, het zijn wel nuttige sites maar helaas . . . geen cheats voor PGR 2 wat betreft het unlocken van auto's.
Het enigste wat ik kon vinden was het volgende over de arcade kast in de showroom! Heb je ook geen reet aan! Kijk anders even via Google en dan zoeken op Project Gotham Racing 2 Cheats.. Zo kwam ik op dat adress.. Als ik nog iets vindt laat ik je het horen, maar naar dit bericht heb ik er weinig vertrouwen in! Ik hoop maar dat er cheats komen die alles unlocken Volgens een reactie die op deze site werd geplaasd. (tip: er komt binnenkort een cheat/hulp book van de XBM, als je die nou aanschaft staan daar misschien wel codes in voor PGR 2, hoewel dat kost weer € 8,50 (zo uit m´n hoofd))
nee daar heb je geen reet aan... als je nou eens de tekst leest die eronder staat... vrij vertaald: je krijgt dan een save game... EN hij is ook nog voor de NTSC versie (amerika) volgende keer verderkijken dan je neus lang is..
Ja als je een race start A en L-Trigger 30 seconden ingedrukt houden, dan heb je als het goed is alle auto's
je kan alle auto's met een action replay kit unlocken zelf heb ik die niet maar iemand die ik laatst op live tegen kwam had dit gedaan
Kan hoor. Kost 30 euro, waar je het kan kopen weet ik niet. Je download dan een gesavede game van iemand die het op platinum heeft uitgespeeld. In een keer heb je dan alle auto's Hoe denk je dat iemand met kudos rank 5 die niet kan rijden aan een TVR komt?
wat is daar zo onwaarschijnlijk aan? de persoon in kwestie kon idd niet rijden en hij zei zelf dat het hem nooit zou lukken om alle auto's te unlocken dus heeft hij maar een action replay code gebruikt snap niet waarom hij daarover zou liegen
Heel veel mensen gebruiken Action Replay. Ik heb zeker 10 mensen in mn friends list die het gebruiken. Waarom zou dat bullshit zijn? Je kan het toch gewoon kopen in de winkel????
Het bestaat egt, velen geven het niet toe dat ze het gebruikt hebben, ik i.i.g niet ik heb alles by myself op platina gehaald.