Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gerbo, 11 nov 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ook in de VS, 16 miljoen stuks zelfs! (bijna allemaal vrouw, maar toch ook mensen :confused:))
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Honkbal is dé sport in Japan heur...naast de vechtsporten uiteraard :)
     
  3. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net ontvangen, en zelfs nog eventjes geprobeerd, ookal is het lastig als PGR2 voor je neus ligt, en ik vind het eigelijk best wel meevallen.

    Ik ben zelf niet echt een fan van sport-games, en al helemaal niet die met sporten als Golf te maken hebben, maar ik kon toch wat plezier krijgen van dit spel.

    Grafisch ziet het er beter uit dan Tiger Woods, en volgens mij is het qua gameplay ook wel wat uitgebreider, al zou ik niet precies de maatstaven van een perfecte Golf-game weten.
    Als ik het zo bekijk, en ik kijk naar het aantal mogelijkheden die de game biedt, zou deze game je nog aardig lang bezig kunnen houden. (ook dankzij Live en XSN)
     
  4. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik heb hem vandaag voor het eerst bekeken voor natuurlijk een review, maar ik moet eerlijk zeggen dat het spel me niet echt kan blijven boeien. Voor een simpele ziel als ik is het toch allemaal vrij lastig, zeker als je besluit alles zelf te doen, zoals je club uitkiezen enzo. Zal blijven volhouden en zou dan ook graag eens een potje willen spelen tegen Gerbo, dus Gerbo kom op!!! Je kan me online vinden onder de zelfde nick als hier. Een potje DGS tegen XBW.... ;)
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar bij een racegame heb je toch in race nummer 1 de juiste afstelling ook niet te pakken? Rijd je waarschijnlijk automatisch en heb je bij sommige spellen misschien zelfs traction controle enz aan.

    Snap dan ook niet dat je de game een normale kans wenst te geven en je eerst verdiept in de gameplay zelf...
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  6. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Duhuh, zover was ik ook, dat is ook de rede waarom ik er nog steeds mee bezig ben ;) En ik heb het wel door hoor, ben ondertussen pro geworden en heb dus ook al wat enkele toernooien gewonnen. Elk spel krijgt van mij een kans....
     
  7. dutchjan

    dutchjan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds 5 dagen in huis en ben (net als in reallife) verslaafd aan het spelletje. Ik heb evenwel de volgende vraag: wanneer verlies je de beginners-status? ik ben nu aan de championshiptour begonnen, maar ben nog steeds beginner.
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan enkel bij het maken van je karakter de moeilijkheidsgraad kiezen. Dat blijft dan zo voor dat poppetje.

    Uitdagend (tot zeer moeilijk) vind ik advanced (geen hulpmeters meer aanwezig) en goed te doen is intermediate.
     
  9. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is dope en er was al een topic over trouwens
     
  10. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina