Ja, ik vind dat race-einde ook wel origineel. Zo'n eindbaas is weer te standaard. Over de besturing: Gewoon aan wennen. Ik heb er geen moeite meer mee.
het is inderdaad een irritante besturing. ik heb er ook vaak op gescholen dat ze in het jaar 2552 nog steeds geen goeie auto kunnen maken. maar ja wat doe je er aan? je wilt hem toch uitspelen. veel oefenen met de warthogh. en de track uit je hoofd leren. op elke moeilijkheidsgraad uitgespeeld. dus het is best te doen. mmzl.
Ik vond het ook wel frustrerend. Ik heb het wel gehaald, maar heb het wel een paar keer over moeten doen. Inderdaad niet gaan wachten halverwege! Het parcours is soms wel lastig, je moet echt de juiste weg zoeken, anders kom je te veel obstakels tegen. De warthog besturen was in het begin wel wennen, maar hij rijdt simpelweg gewoon de kant op waar je heen kijkt; kijk dus alleen naar waar je heen moet!
Ik heb alles op elke niveau uitgespeeld (koste wel veel tijd, maarja had niets te doen). Je krijgt wel een leuk eindfilmpje als je het op legendary uitspeeld maar niet echt de moeite waard. ik zat meer te denken aan een extra multiplayer level ofzo. Betreft de besturing van de warthogs, ik vind het een hele, makkelijke, directe besturing.
wat komt er in het filmpje als je op legendary uitspeelt??? wel echt vet jammer van halo dat je geen dingen kan halen ofzo. multiplayer, minigames ofzo.........
Toen ik het voor de eerste keer deed toen vond ik het moeilijk maar nu speel ik het op legandary uit na 2 keer proberen. Gewoon goed oefenen en dan lukt het wel.
wat komt er in het filmpje als je op legendary uitspeelt??? wel echt vet jammer van halo dat je geen dingen kan halen ofzo. multiplayer, minigames ofzo......... __________________ Je krijgt en filmpje dat de commander(in het begin van halo) aan het vechten is met een covenant zo'n grote. Wanneer ze zien dat het schip ontploft stoppen ze met vechten en vallen ze elkaar huilend in de armen. Best grappig om te zien.
had 'm in 1 x op legendary had 'm al gezien bij een maatje van me en heel veel gesystemlinkt dus zat ervaring met warthog
Ik heb hem ongeveer 5/6 keer gehaald ofzo, en me record was iets met nog 1 min. 21 over. Het is gewon goed oefenen met die warthog en het parcour een beetje kennen. Mooi einde van dit deel, nu maar wachten op Halo2
ik snap echt het probleem van die besturing niet hoor. het geeft juist een heel eigen effect aan die warthog. en zo moeilijk is het niet hoor. rechter pook is voor of achteruit. en met de linker stuur je dat pijlte. en je rijdt altijd richting dat ding.
jah besturing van warthog is juist relaxt en dat maakt het rijden met dat ding juist speciaal vind ik. en dat parcour is ook niet zo moeilijk.. alleen ff wennen.
niet veel bijzonders. je ziet een elite en een marine met elkaar vechten. als de PoA dan begint te ontploffen stoppen ze met vechten en omhelzen ze elkaar.
uhh...als die wage bij jou altijd de verkeerden kant op gaat... leer dan maar eens sturen. je kunt t goed halen..en een beetje moeilijkheid is niet erg..wat is der nou aan een makkelijk einde tssss