Er komt deze maand een nieuwe spel uit rise of honour op de playstation2. Op zich zegt de naam niks maar de hoofdrol speler is:JET LI een martial arts ster. Ik heb wat screenshots gezien en het is echt ongeloofelijke mooie spel. Nou mijn vraag is: Weten jullie of rise of honour ook op de xbox zal uitkomen? En zo ja Wanneer? ALVAST BEDANKT!
Ik had uhm al een half jaar geleden gezien bij gamekings zo mooi vind ik ut er ook niet uizien en zag er toen nog allemaal beetje vaag uit vooral ut vechten vond ik slecht uit gewerkt en hijz volgens mij Ps2 Excusive.
In de USA is er in December ofzo een demo-disc van het spel uitgekomen, en de reacties op www.gamefaqs.com op het forum zijn voornamelijk ERG lovend.... Zou cool zijn als er ooit een xboxversie van zou verschijnen.
Zeker net zoiets als dat mooie spel van Bruce Lee, die overal mooie (als we in Duitsland woonden) cijfers kreeg
Geen idee hoe dat met Bruce Lee ging, maar de mensen op de gamefaqs fora zijn gewoon mensen zoals jij en ik...dus ik neem aan dat als er iets te zeiken valt, ze dat vast niet zullen nalaten