Een echte shooter gezocht....

Discussie in 'Algemeen' gestart door XB0X, 9 jan 2004.

1. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie weet er een shooter in de style van americas army...?
    dus niet zoeen ut soort spel, maar beetje tactisch enzo...

met een team die goede al heb :D

Qua wapens hoeft ook niet xtreem te zijn, wel 2 player en mooie graphicz :D

iemand ?

Ghost recon al gehad, vind ik zuigen (vooral grapics) en

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    rbs 3 is een geweldige shooter, maar heeft geen multi player op 1 xbox, wel live.
    heb je GR: Island Thunder ook nog.

3. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Wat d8 je van Rainbow6 3

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmmm dat niemand anders eerder op het idee van je username is gekomen... lol en ikke kom ook uit Zoetermeer... :)

maar ik denk idd aan Rainbow 6. Uiteraard is HALO ook een must-have. De graphics van GR Island Thunder zijn iets beter dan in de "gewone" GR.

ff off-topic
    @BOND: Is Jedi Academy een beetje leuk of niet? Ik lees veel tegengestelde reviews....

5. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Socom voor op de ps2 is ook erg tactisch..

6. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Rainboe six 3 en RTCW multiplayer!

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    halo die moet je nemen is vet en kan met multy co op!

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: je zou in het engels dan in sweeterlake(city) wonen.. :)

rainbowsix is een echt goede shooter met realistische wapens en dergelijke.

9. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    jah rainbow 6 heb ik aan gedacht, maar kwil dus ook die mp :mad: heb geen live :D

en jah GR:island thunder had ik, 1 dag gelijk geruild :mad:

2 XquistX: Of gewoon SweetlakeCity

10. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    halo heb ik al paar keer uitgespeelt :p en ik had em verkocht, koop em wel weer als die cheap word (als halo 2 uit is dus) :p

+ vrienden van me hebben halo :p

en halo is egt realistisch ;)

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    waarom quote je.

maarre ff kijken XIII is wel een ok shooter verder is CS super op live ;)

12. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders SWAT - Global Strike Team . heeft Co-Op en Multi-Player, alleen de graphics zijn niet zo super...maar is wel tactisch.

Of wat dacht je van Conflict Desert Storm II ? 4-player co-op met goede graphics. Ben er zelf nog naar op zoek op x-bazar...

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rainbow Six 3 en coubterstrike ik vind persoonlijkCoubnterstrike veel beter!

14. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar deze jongen heeft geen live en je kan CS niet Split-Screen doen, alleen system link, dus word gewoon huis tuin en keuken multi-player moeilijker. Al vind ik Counter-Strike persoonlijk ook een beter en verslavender spel dan Rs3 (Zelfs tegen bots vind ik em leuk, heb ook geen Live), Rs3 heeft wel weer een uitgebreide singleplayer met story enzo. Maar ik ben zelf ook heel benieuwd naar SWAT - GST, de review hier op XBW sprak me wel aan, een soort Counter-Strike single-player game met iets mooiere graphics waaronder schaduwen zoals in Doom III en co-op mode..maakt het voor non-Livers weer aantrekkelijker.., maar er zijn ook weer slechtere beoordelingen van SWAT op het internet te vinden, tis moelijk kiezen :p

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Swat GST moet je in iedergeval niet doen heb je die GFX gezien??
    Unreal Cahionship is niet tactischer maar wel geinig!

16. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf nog altijd iemand die GFX helemaal niet zo belangrijk vind, bij Counter-Strike bijvoorbeeld heb je soms ongelovelijke spannende situaties waarbij je het zweet in je handen staat, zijn de controls echt heel goed op de xbox en is het erg verslavend. Graphics is daarbij helemaal niet belangrijk, meer wat er gebeurt op je scherm. Nou zeg ik niet dat een model van 5 polygonen en walltextures van 4 pixels accepteer, maar De standaard van de graphics in games tegenwoordig is altijd wel ok. maar als je echt voor GFX gaat dan moet je Counter-Strike niet nemen, al zijn die GFX wel weer beter dan bijvoorbeeld MOH - RS qua texturedetail. Voor GFX moet je idd Rs3 hebben en ik denk dat hij helemaal niet op zoek is naar een shooter als Unreal Championship :p. Die kan je ook beter op PC zien te krijgen, veel goedkoper, kost je ongeveer 14,95 (Bij Next Level dan), of wachten op UT 2004 op PC. Qua tactische shooters zijn ze allemaal wel genoemd hiero denk ik. Nu nog een keuze maken, of wachten op nieuwe.

17. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dachten jullie van Full Spectrum Warrior.
    Ik heb er zelf niet veel over gehoord, dus ik kan het ook fout hebben...

18. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Word zeker een goed spel alleen bestuur je geen mannetje zelf maar commandeert een groep. Je hoeft dus niet zelf te schieten maar bepaald waar de groep heen loopt en welke kanten ze in de gaten moeten houden e.d. of waar ze granaten moeten gooien, een soort team management spel dus. Lijkt trouwens een beetje op Conflict Desert Storm II, alleen dus geen directe characterbesturing. Het spel werd als oefenprogramma voor het het leger gebruikt en is nu binnenkort dus voor het publiek speelbaar met wat kleine aanpassingen, maar behoud het realisme.

Bekijk hier een trailer waarin het spel word uitgelegd en 1 van de makers door een level loopt en de besturing en het realisme uitleggen. Erg gedetaileerd spel word het, zoals de kogelimpact die echt schade toebrengt aan de muren en de persoonlijke reacties op een situatie van de soldaten, een must voor realisme en strategy fans denk ik.

19. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm kzal even kijken naar conflict storm :)

maar XIII had ik in de mediamarkt :p gespeelt op PS2 en ik vond em diep zuigen :D

20. Fobie

Fobie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XIII diep zuigen?? Hoe kan iemand dat zeggen met zo een nickname??? Enfin, onwetendheid of zo. XII rocks (en is een goede shooter)!

Ik vind CS ook beter dan RB6. Maar ja, ik speel het al een paar op PC en vindt het op Xbox nog beter, en stel je voor, ik heb (nog) geen Xboxlive!

Deel Deze Pagina