Ik ben zelf nog altijd iemand die GFX helemaal niet zo belangrijk vind, bij Counter-Strike bijvoorbeeld heb je soms ongelovelijke spannende situaties waarbij je het zweet in je handen staat, zijn de controls echt heel goed op de xbox en is het erg verslavend. Graphics is daarbij helemaal niet belangrijk, meer wat er gebeurt op je scherm. Nou zeg ik niet dat een model van 5 polygonen en walltextures van 4 pixels accepteer, maar De standaard van de graphics in games tegenwoordig is altijd wel ok. maar als je echt voor GFX gaat dan moet je Counter-Strike niet nemen, al zijn die GFX wel weer beter dan bijvoorbeeld MOH - RS qua texturedetail. Voor GFX moet je idd Rs3 hebben en ik denk dat hij helemaal niet op zoek is naar een shooter als Unreal Championship
. Die kan je ook beter op PC zien te krijgen, veel goedkoper, kost je ongeveer 14,95 (Bij Next Level dan), of wachten op UT 2004 op PC. Qua tactische shooters zijn ze allemaal wel genoemd hiero denk ik. Nu nog een keuze maken, of wachten op nieuwe.
Laatst bewerkt: 9 jan 2004