Was inderdaad een geweldig spel.... alleen die mosters die om de zoveel tellen opdoken... Ik werd er echt helemaal agressief van!!! Iemand btw bekend met het fenomeen Samba de Amigo? Ik heb m, inclusief de Sambaballen!!
Yep, vriend van m'n zus heeft dat spel ook. Echt vette shit hoor! En net zoals panzer al aangaf in de 3e post in dit topic, Sega bass fishing met de hengel roeleert ook zwaar hard!
bangai-o echt 1 van mijn DC faves,samen met gerespecteerde klassiekers als Soulcalibur(op sommige punten beter als deel2)Shenmue,Crazy Taxi..
Voor de Shenmue freaks als ik; d'r is nu een oud filmpje te downloaden op fileplanet van Yu Suzuki op de Game Developers Conferance 2000, waarin hij praat over Shenmue. Het is 140 mb groot en duurt 1 uur en 10 minuten. Met prachtige beelden en een hoop info over het ontwikkelingsproces. Zeker het kijken waard! Het is hier te downloaden!
ik heb net een dc + 2x VMU + 2x Controller voor maar 90€ Ik vindt het een vette console, bets mooie graphics (ver vooruit voor zijn tijd) en online funties (zijn die nog beschikbaar) ook wel geinig zo,n vmu met mini games. mijn dc toppertjes: Soulcalibur DOA 2 MPSR CT2 ook wel leuk dat je er gewoon VCD MP3 en DIVX op kan draaien!
+ 4x4 Evolution [bb] [dialup] 2-4 US DEMO copy works online also + F355 Challenge [bb] [dialup] ??? JP|US|EU Matching service server still up and running. + PBA Bowling 2001 [bb] [dialup] ??? US Un-Released Game. Uses GameSpy. + Phantasy Star Online v1 [bb] [dialup] 2-4 EU The PAL region is still online w/No Fees + Phantasy Star Online v2 [bb] [dialup] 2-4 EU The PAL region is still online w/No Fees + Quake III Arena [bb] [dialup] 2-4 US Hosted by private servers worldwide + Sega Swirl [bb] [dialup] 2-4 JP|US|EU Plays over POP3 email + StarLancer [bb] [dialup] 2-6 US|EU Hosted at GameSpy Deze games kunnen [nog] online.
De Dreamcast is heilig, een van de beste consoles ooit. Gene enkele console van de huidige generatie heeft me even tevreden kunnen stellen als de Dreamcast
same here, ik had dat ding een jaar voordat de ps2 uit was, gekke tijd iedereen nog bezig op de n64 en ps1 en wij Soul Calibur spelen
tijdens het spele van n spel verschijnt er n leuk logo maar je kan er mini-games op spelen van je save games maar is niet echt goed voor de batterijen geloof ik
Ik heb ook net een dreamcast gekocht en nu is het mij opgevallen dat die nogal snel warm wordt. Ik heb net Guilty Gear X gespeeld en ik voel de warmte op en rondom mijn console. Is dit normaal of is dit een foutje in de console zelf?
Damn ik begin wel te verlangen naar een DC... Heb er een paar keer op gespeeld op Demo Pods en dat beviel me toen erg goed En ik ben verslaafd aan die Arcade Hall spellen Ik zie net dat een DC nog maar €90 kost nieuw, maybe in December ofzo maar even 1 2e hands halen.