Metroid Prime; ik zit lekker vast, wie weet raad?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door houtbakker, 7 jan 2004.

  1. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben lekker met Metroid Prime bezig, wat een topper he?
    Ik zit vast in een ruimte waarin ik een soort van projector heb geactiveerd die een soort planetenstelsel tevoorschijn tovert. Het is volgens mij de bedoeling om helemaal bovenin te komen, maar hoe kom je daar in godsnaam? ik kan van het eerste plateau naar het tweede springen, en dan nog een, maar absoluut niet verder. Ik weet dat er boven aan de beide kanten toegangen zijn, maar daar kom ik dus niet, wie weet raad?
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
  3. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik gekeken en daar vertellen ze dat ik naar boven moet gaan, en daar de super missile moet pakken. Probleem is dus dat ik niet hoger kom dan de twee plateaus die ik aangaf...
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de Space Jump al? Want die moet je uiteraard eerst gaan pakken ;) En dan nog iets> Wanneer je later in dat gebouw de thermal visor pakt gaan alle lichten uit en komen er veel space pirates op je af, dus save em bovenaan! (Goede strategy: RUN! :+)
     
  5. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eens filmpjes gedownload van iemand die hem in iets meer dan een uur uitspeelt. Echt enorm snel. Probeer die eens te zoeken via google ofzo. Ik heb metroid ook (nog niet aan begonnen maar goed) maar dit leek mij wel een handige playthroug omdat je ook ziet hoe je het moet doen.
     
  6. DarkShadowN00b

    DarkShadowN00b Dogghouse Supporter

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel verder,kijk gewoon goed om je heen,ik kan me niet herinnerren dat dit stuk je problemen zou moeten opleveren, you can do it
     
  7. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    In Tallon Overworld waar je land met het vliegtuigje heb ik een soort spaceschoenen weten te bemachtigen, hiermee kan ik wanneer ik spring en in de lucht ben, nog een extra sprong in de lucht maken. Met deze schoenen kom ik dus twee plateaus hoog. Boven mij zie ik dan wel dat er twee 'deuren' zijn, maar zo hoog kan ik niet komen, opdat moment cirkelen allerlei planeten voor me, zo is de situatie....
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben met metroid op 30 procent en heb dat stuk niet zo lang geleden gedaan. Het is echt super simpel hoor. Je moet eerst naar de ingang gaan waar je vandaan kwam. Dan spring je op het platform aan de linkerzeide van je. Vanuit de deur gezien dan. Dan haal je met die spacejump de tweede die er zo goed als boven zit. Daarna komt het stuk waar jij vast zit, je moet aan de overkant kijken. Daar het laagste platform bekijken en daar naar toe springen met wederom de spacejump. Dit stuk springen lijkt vrij onmogelijk maar het is goed te doen. De rest daarna wijst voor zich. Gewoon steeds hoger springen en dan kijken welke deur je moet nemen om te saven.

    Veel succes ermee, gewoon door blijven oefenen. Als je het haalt is het echt de moeite waard, het word zo ontiegelijk gaaf na dat stuk. :) Mzzzls.
     

Deel Deze Pagina