Xbox word Multimedia Machine

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 8 jan 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op de ces is gisternacht de Xbox Extender kit aangekodigd. Het word nu mogelijk om alle media op je computer te benaderen! Het is zelfs mogelijk om tv programma's op te nemen op je pc via je Xbox en deze later op je Xbox te bekijken! Dit doet de Music Mixer vergeten!

8)

Gimme, Gimme, Gimme

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Movies on demand klinkt ook goed inet gaat straks veel sneller ... is helemaal in zijn nopjes ... niet meer naar de videotheek!

4. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar ik down toch al films en speel ze op mn xbox'tje af, zonder dongle ;) :9

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Klinkt erg goed, wat ik zojuist in het Nieuwsartikel las. Ik ben benieuwd of het ook inderdaad brengt wat er nu allemaal wordt gezegd...

In Amerika komt het dus eind 2004 uit. Ik begrijp dus dat het nog bekend is wanneer het in Europa uitkomt?

6. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    MS heeft gewoon gekeken wat er populair is in de mod scene, en toegepast wat er nu al mogelijk is met een mod chip.
    Niet dat ik mijn Xbox heb omgebouwd, maar de Xbox kan echt veel.

Dit is ook wel een goede zet van ze, als de prijs maar beneden de 100 euro blijft kunnen ze concurreren met de mod chip qua extra features. Want illegaal games kopen zou ik nooit doen, maar m'n Xbox ombouwen voor een multimedia machine wel. Dit is nu niet meer nodig.

7. gerjan

gerjan Guest

Ja dus? Daar heb je wel wat voor moeten doen...shhhhhhhht
    ----

Lijkt me wel leuk, zal wel weer aardige prijs worden:mad:

Avi dus wel, ff een patch er overheen ofzo en voila Xvid:p

Deel Deze Pagina