drift is niet zo moelijk.... als je de juiste wagen hebt, en het hoort er wel bij, er worden ook drift kampioenschappen gehouden in het echt. Maar de gewone race, DAT is pas erg. een heuveltje, en je ligt op de kop, een paal, en vergeet de race maar (ok, in het echt ook zo, maar wel frustrerend). Maar voor de rest is het top.
Ah je was me net iets voor, maar nu heb ik tenminste al mn antwoord!... uploads.nl kun je proberen maar ik hem met deze site al een paar problemen gehad...
kijk maar nou mar naar men avatar, ik krijg hem nergens meer geupload, ik wil hem wel naar iemand over mail sture en die de foto dan upload? geef maar een email adres
ey ik heb egt een hele dikke woage maar ik weet niet hoe ik er een shot van moet maken via tv en hoe ik m dan hier neer zet help aub ff (graag via PM )
Dat kan niet. alleen als je een digicam hebt. Veel screens die je hier ziet komen ook vanaf de pc....
Ik zal m'n Skyline waar ik het spel mee uit heb gespeeld maar even laten zien. Niet echt heel speciaal magoed.
Wat vinden jullie van de mijne dan . Naar mijn idee toch niet heel veel stickers. (foto's op vorige pagina)
de enigste achterlichten die mooi zijn voor de skyline zijn de normale, maar voor de rest ziet het er wel vet uit
ziet er goed uit en voor de juiste wide body kit gekozen ik ben alleen voor andere striping en lak gegaan voor de rest bija van hetzelfde