Xbox magnetistisch

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Codename87, 9 jan 2004.

1. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik was effe me kamer aan het veranderen en toen heb ik me xbox naast me geluidsbox gezet en de tv en de geluidsbox aangezet na een tijdje ging ik op de xbox en toen had ik allemaal gare kleure en me cd laade vet lang dus k dacht ow fuck da kom door die box heeft een van jullie dit ook gehad en gaat dit nog over???:'-(

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    dit heb je ook als je je geluidsboxen te dicht bij je pc-scherm zet........ volgens mij is alles wat elektronisch is ook magnetichs is en het gaat wel weer over.. volgens mij kan het wel 3 uur duren...... ik ben hier niet zeker van maar goed,

3. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx voor je snelle reactie ik begon al radeloos te worde maar dan check ik morge nog wel effe

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, een vriend van me was afgelopen zomervakantie met me op vakantie geweest en toen heeft het zelfde ongeluk plaatsgevonden met zijn T.V. vanwege zijn broer!

En nou een uurtje of drie, denk eerder een een dag of 3-7 en misschien nogwel meer licht ook mede aan hoelang dat heeft geduurd enz. Zo waren de laatste vlekje pas naar drie weken weg! 8) Maar ja het trekt weer weg, de piksels zijn slechts krom getrokken, dus maak je geen zorgen!

5. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k had maar 1 uurtje me xbox bij me box gehad dus mischien valt het wel mee ( hoop ik )
    nou ik zo zit te denke het kan idd ook me tv zijn want k heb me boxe naast me tv gezet|:-

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, is ook wel een beetje dom.. Heb je als kind nooit het Klokhuis gekeken daar kwam ooit dat onderwerp aan bod, geen magneten bij je T.V. houden. En ja in je geluidbox zit wel dergelijk een magneet... Nou weet je dat voor de volgende keer, en laten we hopen dat het probleem snel weer over is.

Maar het gaat er ook helemaal niet om de Xbox maar om de T.V.:p

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  7. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx voor jullie reacties dr kan een slotje op

8. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook permanente schade aanbrengen?

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat kan goed als je maar lang genoeg een magneet/box bij houdt....

Zelfde is als je oude beeldschermen op zijn kop neezet dat ze krom trekken omdat dan het magnetisch veld ook anders is 8)

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kan je dit niet met zekerheid vertellen, maar....

Binnen in de Xbox zit de hard drive die wordt als het klopt ook magnetisch aangestuurd hierdoor kan wel permanente schade aan de Xbox worden toegebracht.

11. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als je met (zeer straffe magneten, industriƫle dus) langs een PC beweegt, wis je alles van de harde schijf. Mijn vriend had eens zo'n 2 kleine magneetjes van zijn vader z'n werk meegenomen en als je die op een (metalen) mes liet vallen kreeg j'em er niet met je blote handen af. Als je hem tegen een andere (tegengesteld geladen) magneet hield kreeg je'm er met zeer veel moeite af. Dus ja, kan zo permanente schade toebrengen (Ik dacht dat zo'n PC na 'aanval' in de vuilbak kon)

12. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    me xbox doet het weer gewoon en me tv ook en op me harde schijf staat ook alles nog

13. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Mooi zo dan had ik dat toch goed!

14. XB0X

XB0X *]No XbOx LiVe[*

Leuk Bevonden:
    0
    zit er niet op je tv zoeen knopje waarmee je de magnetiseert...op mn beeldscherm iig wel :)

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox is volgens mij wel magnetisch afgeschermd. Speakertjes vaak niet. Als de magneten sterk genoeg zijn, kun je heel snel blijvende schade aanrichten. Een monitor heeft een degauss functie, dat demagnetiseert het scherm. Op een tv zit dat meestal niet, maar een paar keer helemaal uit en weer aanzetten zou misschien ook kunnen werken.

16. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was een keer mijn kamer aan het veranderen en toen kwam mijn pa binnen, d8 ie ff leuk te zijn door een speaker op mijn tv |:- te zetten. heb 3 weken naar een paarse vlek zitten kijken 8) .

Deel Deze Pagina