wat is er mis met mn nickname dan en jah op de ps2 zoog XIII hard, en denk ik dus ook op dn xbox dok iig niet 60 euro om het uit te proberen
ja klopt multiplayer is XIII eigenljik niet veel bijzonders. maar de singleplayer is echt ijzersterk, maar wat wil je ook met zo'n verhaal.
Ik zou gewoon voor Rainbow 6 gaan als ik je iets wat vage eerste post goed begrijp....geen UT tacktisch en in een groepje...wat wil je nog meer, waarom heb je die niet meteen gehaald..
XIII is een hele goede shooter met een top verhaal, en een leuke multiplayer (splitscreen, system link, en live). Ik had hem eerst bij een maat op de ps2 gespeeld, maar vond ik zeker zuigen, graphics zijn stuk slechter, controles zuigen. Die gast is dus een diehard ps2 gamer, eerst gingen we bij hem ff splitscreen met bots doen, het restultaat was dat wel veel moeilijker konden winnen dan bij mij op de xbox. De ai van de ps2 is niet beter. Maar de controles zijn gewoon houteriger en slechter. Dat gaf zelfs hij als ps2 fanboy zelfs toe .