Krassen op cd's...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sharpshooter, 7 dec 2003.

1. MixmasterMike

MixmasterMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je koopt de o.a. de licentie in de winkel, da fabrikant is volgens de wet verplicht voor een redelijk bedrag je het media opnieuw beschikbaar te stellen. De licentie (het duurste heb je al gekocht), je hoeft slechts het media opnieuw te kopen,
    dit zij dus productie kosten +een beetje. Dit geld dus voor cd's films en sofware goed he, bij de dixons weten ze di
    t denk'k niet eens

2. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen :)

Ik heb drie weken geleden een x-box aangeschaft, maar de x-box is al drie keer vastgelopen bij mij. Een eer bij Midtown Madness 3 (hij schokte ook steeds wat), en heb toen de cd teruggebracht omdat er allemaal kleine krasjes inzaten. Heb een nieuwe gekregen, die wel krasvrij was...

Maar gisteren liep hij twee keer bij bij splinter Cell vast. Nou zittten er een paar kleinde krasjes op, maar het lijkt me sterk dat die daarom vastloopt. Kan dat ook zijn omdat ik een Thomson cd driver heb? Of moet ik gewoon het spel weer terugbrengen en om een krasvrije cd vragen?

3. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is eigenlijk de beste manier om je cd schoon te maken?

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben bang dat je dvd speler die krassen op je cd's veroorzaakt, het beste kan je de xbox klantenservice bellen :eek:

We leven met je mee :'-(

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik ook doen..... Dat het een thomsondrive betreft zou niks uit moeten maken - er zijn ook zat mensen met een thomsondrive die geen problemen ondervinden. Als ik jou was zou ik idd de xbox klantenservice bellen, je probleem uitleggen en dan wordt hij gerepareerd..

Zelf heb ik geen ervaringen daarmee, maar wat ik zoal hoor van iedereen op dit forum is die service perfect :)

6. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff wat verschillende schoonmaak methodes uitgeprobreerd. Maar nu ben ik er denk achter gekomen dat xbox cd super gevoelig zijn. Er komen heel snel krasjes op.

Als je bijvoorbeeld een muziek cd of cdr schoonmaakt met brillendoekje, kun je zo hard wrijven als je wilt. Cd wordt mooi schoon en komen geen krasjes op, maar als je dit bij een xbox cd doet komen er snel kleine krasjes op als je iets te hard wrijft. Heel raar is dat. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld een vochtig doekje (handdoek).

Het is net alsof er op een xbox cd geen beschermlaag zit. Er komen super snel krasjes op.

Het klinkt sterk, maar volgens mij is het zo, ik heb het geprobeerd met een oud xbox spel.

Weet iemand hier meer van?

Deel Deze Pagina