Hey, ik zit hier en ik moest een limo achtervolgen en nu rijd er een auto achter me aan schietend en al. En ik moet ze volgens mij afschudden, maar ik ben echt binnen 10 sec al door die auto neergeschoten waardoor mijn auto in brand vlieg...wat moet ik hier doen??
Als ik het goed heb dan rij je een stukje verder en dan aan de linker kand een steegje daar ga je in... Vervolgens verder rijden de AI is niet echt intiligent!
ik heb het zo gedaan: je gaat gewoon rijden, en als het goed is is er midden op de weg een wegverspering. daar rijd je over heen en je vliegt een stukje. de achtervolgers knallen er tegenaan en en jij rijd gewoon verder. maar ik weet het niet zeker meer!
Je kunt ook gewoon stoppen, uit je auto stappen, en dan hun banden lek schieten, weer instappen, en dan raak je ze makkelijk kwijt. Maar je moet er dan wel voor zorgen dat je niet dood gaat he Of is dat niet die ene met dat busje?
nee het is geen busje.. Ik ben het steegje in gegaan, heb ze op gewacht en die schietende gast doodgeschoten, hun auto vliegt in brand en thats it...maar verder gebeurt er niks...ik probeer auto stuk te schieten maar verder gebeurt er niks.....en op een gegeven moment is mision failed (???) snap er geen moer van iemand die me kan helpen?? begin me te vervelen in deze level
je moet ontsnappen van hun dus als ze stilstaan dan moet je wegrijden. Dit weet ik wel zeker. Ik snapte ut ook eerst niet. Maar al zijn ze helemaal dood en de auto in de fik is ut nog niet afgelopen. Je moet van ze wegrijden tot ze ong. van je radar verdwenen zijn.
je moet gewoon een snelle auto pakken en veel bochten maken, of je moet ze dood knallen en dan wegrijden.