Ik kon de crimson skies treath niet vinden duz doe k et maar in deze. Ik zit vast bij windy city op het begin waarbij je een hele grote zep moet neerhalen. Eerst moet je die uitsteeksel kapotschieten die aan de zijkant zitten (die in en uit gaan). Maar dan... je moet in de zep komen maar hoe??? help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wachten tot "zijn mond" open gaat, daarna kan je door veel rakketten af te vuren en veel te schieten in zijn mond vliegen, let wel op, je moet op die "tesla"-achtige dingen schieten waar stroom over heen gaat. Zo heb ik het gedaan, lukte in 1 keer. Ik vloog nara binnen en de missie was gehaald
Zoals Dioga al zei, naar de voorkant vliegen, wachten tot de 'snijders' opengaan. B-inhouden & traag binnenvliegen, rakketten om flamethrowers uit te schakelen en dan gewoon vuren op de achterkant generator en dan terug naar buiten. Let natuurlijk op dat de opening vrij is. Je hebt zo 2 'zepbuizen' waar je moet invliegen. Nadien moet je naar de bovenkant van de zep, soort propeller, vlieg naar beneden met de propellers mee en schiet de resterende generators. Als dat gedaan is moet je LANGS ONDER weggaan en niet langs boven zoals ik in het begin deed, want ondertussen zijn de bovenste sneller gaan draaien & langs daar geraak je er nooit meer uit
op een moment vliegt je eigen zapelin ervoor en dan ga je in een goed geweer zitten en schiet je hem neer veel suc6