In tegen stelling tot slechte game van 2003, post hier je aanraders van spellend ie uit zijn gekomen voor 2003 en onderbouw een beetje zodat mensen wete als ze geld over hebben, welke games en goed zijn Prince Of Persia: Sands Of Time (USA, import) Voor de mensen die hem niet hebben hiero, (zijn dr denk ik veel aangezien de release van de EU) Dit spel vind ik echt geweldig veel sfeer, coole moves, de gevechten zijn de bom de dagger (om terug in de tijd te gaan, is ook vet ) Spel is skr alleen leuk als je de tutorial mode UIT heb staan. want dan moet je tenminste nog manieren ZELF bedenken hoe en wat.. Als je namelijk een "puzzel" hebt, en je heb de tut mode AAN, dan staat er gewoon : druk op \R/ en vervolgens op A om van de muur te springen, oftewel eerst tegen muurtje aanlopen beetje timen en dan springen...zonder tut mode, ben je zelf nog aan het klooien mbv de global cam en de 1st person cam
ik vind need for speed underground ook een echte aanrader tenminste als je van dat soort spellen houdt
Sorry maar dit wordt uiteindelijk onvermijdelijk een opsomtopic... de eerste reply bewijst dit al. En daarnaast: wat voor de een een absolute aanrader is, is voor de ander pure bagger. Iedereen heeft een andere smaak, daarom hebben dit soort threads niet zo heel veel nut.