is et niet eens leuk? om compleet een nieuwe design en forum design te hebben? aangezien deze site erg poppulair is in nederland en wel elke maand in xbox magazine staat is et dan eens niet tijd voor iets nieuws?
ooit dat vraagt men zich al heel lang af, moet je maar eens in de zoekfuntie zoeken op "V3" kom je heel wat threads tegen. tis een soort juke nukem forever.
waar heb je het in godsnaam over??? dat slaat toch nergens op die post.. ga de faq eens lezen man... /Mod Een beetje dimmen, ietsje vriendelijker kan ook wel... Darkwing
Die post hoort daar niet en iedereen weet dat hij daar niet horod.. en ik maak 1 opmerking.. en jij doet niet anders.
geen ruzzie maken!!! et was mijn fout ik had de 2 venster open met dit forum 1 van deze thread en 1 van gta3 help forum en ik heb perongeluk dat van gta3 hier gepost!!! dus kom op geen ruzzie maken et was mijn fout hoor!!!
Lionhard en Q-dancer, als jullie problemen hebben met elkaar, los dat dan ergens anders op, maar loop hier niet wat elkaar te verwijten... Q-dancer, jij hoeft je nergens mee te bemoeien, Darkwing had hem al op de vingers getikt, moet jij zeer zeker niet doen. Nog wat liggen natrappen, daar doen we hier niet aan.