Meerdere Console's op 1 TV?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Samurai-X, 11 jan 2004.

1. Samurai-X

Samurai-X Live by the sword...

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een uber domme n00b vraag maar ik vroeg me af hoe je meerdere console's op je tv kan krijgen zonder constant je scart kabel te moeten wisselen? Ik heb nu een TV met 2 scart's waar in de ene een xbox gaat en in de andere een gamecube. Maar ik ben van plan nog een playstation 2 en een losse dvd speler aan te schaffen dus dan kom ik 2 scart's te weinig uit.
    Misschien bestaan er een soort scart hub's ( dus net zoals netwerk hub ) ? Alle info is welkom _O_

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    er zijn van die kastjes te koop waarin je al je scart apparatien ken pluggen en dan ken switchen.

moet je maar eens gaan vragen bij een electro winkeltje in de buurt.

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, like bijvoorbeeld Televersum

4. Samurai-X

Samurai-X Live by the sword...

Leuk Bevonden:
    0
    Mja het is zondag nu en heb het volgende week zeer druk dus ik had gehoopt dat jullie het wisten :'-( . Trouwens gaat zo'n kastje niet ten koste van je beeld/geluid's kwaliteit? Ik heb namelijk voor m'n xbox zo'n advanced scart cable en die heb ik natuurlijk niet voor nix.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben ook zon kastje in onze woonkamer,
    kan je gewoon bij een electra winkel halen,
    kost ongeveer 20 euros,

geen verschil in de kwaliteit

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wij hebben ook scart kastje (scart Router) kunnen 8 scarts op aangesloten worden waaronder 3 RGB dus heeft je tv maar 1 RGB aansluiting zet je daar die scart Router op en dan heb je er 3. Je kunt gewoon doormiddel van een afstand bediening wisselen tussen de consoles. Verder heb je ook geen enkele kwaliteits verlies, Maarja die dingen zijn redelijk duur en aardig moeilijk aan te komen. Maarja je kunt natuurlijk ook een gewone scart splitter kopen.

7. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah idd... Gewone scartsplitter, is 10tje bij de bouwmarkt. Dan heb je er 3, voor je DVD speler, je PS2 en je Cube...
    En dan kan je xbox gewoon direct in de TV, met je advanced scart, is goedkoopste oplossing, met het beste beeld (voor je xbox :))

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    de vraag is of hij dan rgb ondersteund?
    waarschijnlijk niet

Deel Deze Pagina