en toch kan ik nergens duidelijk vinden hoe je nouw je xbox jewel verlicht kan krijgen overal staat via je hdd.. maar hoe nouw via je hdd en welke ledjes .. wat ..... wat voor draden ... hoe... hellllp?? dus zou iemand mij een guide kunnen geven die heel uitgebreid vertelt hoe je het me doen ik ben hier egt een complete n00b in please help.. alvast bedankt
Dan raak je denk ik wel je garantie van de XBOX kwijt want dan zul je de seals in de XBOX verbreke...
zoiets: http://www.sochilled.co.uk/review/X box/xboxreview.htm iedergeval met een cold cathode fan light (ccfl) die is precies goed, jewel eraf, gat in de box, cathode er onder, aansluiten op hd als ie dat kan(anders via stroom van buiten de xbox, maar daar weet ik niet veel van) doorzichtige jewel er op klaar
ligt het aan mij of lijken de roosters nu ook grijs/zilver, veelal creatief met stickers etc, maar dat kan patrick je haarfijn uitleggen Kben zelf nog steeds niet bezig geweest naja ik wacht tot zomervakantie, dan is mijn garantie zo'n beetje weg, en stop dat andere ding er ook in Hopelijk komt er volgende week een dremel bij de aldi