1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Preview/Review systeem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Greate Pier, 7 jan 2004.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch hebben wij maar één scripter. Als hij al die kleine klusjes stuk voor stuk moet afwerken, dan komt V3 er nooit. Dus nu vormen al die kleine klusjes één totaalproduct waar jullie optimaal gebruik van kunnen maken.
     
  2. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Alle treads buigen om naar de release datum van de V3 :confused: Hij zal wel snel komen.

    Spleasure spript hem tog? Verdient hij daar ook wat mee of is dit allemaal "vrijwilliggers" werk?
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ''als de xbox 16 alweer uit de mode is''

    lol 8)

    Maar jullie moeten even ophouden met V3 komt when it's done. Dat is niet meer grappig en cool enzo. Eerder irritant.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Ik ben dan ook niet blij met de constante aandacht erop. Het is echter onvermijdelijk, omdat we toch graag iedereen (in tegenstelling tot andere websites/instanties) antwoord willen geven op hun vragen, ook wanneer deze antwoorden niet zo 'leuk' zijn.
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hoe komt iedereen eogenlijk aan 15 Janauri?
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    A wild guess...
     
  7. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de meeste forums als dit heb je wel een apart hok waar je vragen en opmerkingen kunt maken, hoor. Maar jullie beantwoorden inderdaad de meeste antwoorden wel netjes. Behalve die van Roberto ;).

    Overigens zit iedereen V3 wel erg te hypen met opmerkingen als: _O_V3_O_ . Overbodige en domme reactie's in mijn ogen. En dat is wél vermijdelijk.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Waar zit je nu dan?|:- Juist in dat hok...
     
  9. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt wel meer van dit soort forums, zoals Fok, en die heeft ook een apart subforum waar je vragen en opmerkingen kunt maken. Dat bedoelde ik dus ~_~
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat ie dat wel weet, maar dat ie ook wil zeggen dat er ook andere sites met zo'n forum bestaan, maar dat wij daadwerkelijk aandacht aan die vragen en opmerkingen besteden. Tenminste, dat proberen we :)
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Oh jah. Wat gedronken :+

    * post niet meer :+
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal mee eens :) Ik ben dan ook niet zo blij met Jordi's opmerking ;) Nouja, volgens hem begreep iedereen 'de grap' wel, schijnt.
     
  13. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wordt V3 wel als Brute Force....
    zo gehypt en zo tegengevallen
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, zo'n nieuw design kan nooit voor iedereen perfect zijn en in het verleden blijkt uit verandering van andere sites dat iedereen in eerste instantie wel even moet wennen. Maar ik denk dat de meeste mensen het na deze wenfase wel een vooruitgang zullen vinden hoor!
     
  15. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er ook met smart op te wachten :D
     

Deel Deze Pagina