dat weet ik ook wel wat je met een jewel moet doen en ik weet ook dat er jewels zijn waar je je naam op kunt laten graveren maar als je nou eens normale zinnen typt ,begrijpt een ander ook wat je bedoelt en je hoeft geen jewel in het midden je kunt ook een grilplaatje erop schroeven (kijk maar naar mijn xbox das ook geen jewel die heb ik weg gedaan)
ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n jewel. Hopelijk is het los bikken van de orginele jewel niet te veel werk want ik heb het bij een vriend gezien en dat ging voor geen meter. Zal de ijskast methode eens proberen. zit zo'n ccfl er bij of moet die er extra bij gekocht worden? zijn alle ccfl's buigbaar?
het los halen van je jewel is een eitje laat wel de top lang genoeg in de vriezer staan dan ff een goede klap met een hamer op de achterkant ter hoogte van je jewel dan ff met een schroevendraaier de jewel los halen en nee niet alle cold cathodes zijn buigbaar ga eens naar een gespecialeerde electronica zaak ,waar ze ook pc spullen verkopen hier in maastricht ligt de regenboog maar ik weet niet of die door heel nederland zitten ga daar eens kijken voor een ccfl je kunt ook een colt cathode fan kopen (14 euro) en daar de ccfl afhalen ik weet niet of je mijn xbox hebt gezien maar ik heb er helemaal geen jewel meer op
Hier is interesse in het vervangen van het juweel op mijn doos. Heb al ff gechecked hier en daar, maar die Alien-shit heb ik nu wel gehad. 'k Hoop dat er wat meer animo voor komt..