ik zit rond de 43000 dus nog eventjes en dan heb ik ook de lotus, ik heb nu als nieuwste auto's de 2 feraries die je krijgt als je alles op goud uitspeelt in quick race corvette ofzo doet echt vet zuigen.
HHHOOOOIIIIII sorry hoor!! kwou gewoon ff iest neerzetten [break]*zucht!* is eht dan zo moeilijk om iets nuttigs neer te zetten? niet meer doen![/break]
spam hierboven..... Ik heb nu de lotus dat ding ziet er niet uit! :{ Ik rij nu veel met de 2 feraries die je krijgt als je alle quickraces op gold haalt, die 2 zijn goed.
ik ben helemaal neit aan het spammen. maaruh kheb net gister PGR gehaald ( ingeruild voor hunter want dat was zware bagger) maar ik vind het echt een dope spel man!!!!!!!!!
hmm ik hoor maar mensen praten over hunter en gun metal maar ik heb geen idee wat die games zijn, vertel eens wat over hunter.
de game is echt bagger kvond het vanaf het introfilmpje al niks meer aan.........echt joh het begint al bij de graphics.............domme shit. en dan de besturing.........BAH!!!! en dan de spelgedacht..........je speelt met ''levens''' for crying out loud!! en hoezo positieve review????