[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    haha AMEN! _O_
     
  2. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Sam :) Ik had ergens gelezen dat jij de game al gespeeld hebt, dus misschien kun je een paar vraagjes van ons beantwoorden O-) (Mits het vragen zijn waar jij antwoord op mag geven natuurlijk ;) )

    Maargoed, ik hoorde Peter Molyneux zeggen dat hij het spel pas zou uitgeven als het de beste RPG ooit zal worden... Dat vind ik nogal een uitspraak :+ Denk jij dat Fable aan al die hoge verwachtingen gaat voldoen/ Denk jij dat het die beste RPG ooit zal worden? En is dat het nu al, of moet er nog veel aan gesleuteld worden voordat dat bereikt wordt? :)

    Ik hoop dat je mijn vragen mag/kunt/wil beantwoorden, alvast bedankt :D
     
  3. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al afgeleerd om bijna geen vragen meer te stellen via msn aan Sam over de game Fable...de meeste antwoorden die ik krijg zijn:
    1. NDA Dude, sorry
    2. Daar mag ik niks over zeggen pacey
    3. No comment
    4. etc etc etc

    :'-(
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja, dat snap ik aan de ene kant ook wel :)
     
  5. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste RPG is een zeer subjectief iets; je moet om te beginnen al graag RPG's spelen om ze goed te kunnen vinden. Daarnaast komt nog dat je verschillende soorten RPG's hebt (East vs. West is al 1 verschil) dus daarin kan je nog eens gaan lopen discussieren of het al dan niet het beste RPG is.

    Of het ook echt het beste RPG ooit gaat zijn ga ik niet beantwoorden, dat laat ik liever over aan iedereen die het wil/zal spelen.

    Persoonlijk bevalt Fable me erg; ik heb altijd van RPG's zoals bv Diablo gehouden, maar ook andere RPG's zoals Baldur's Gate, Ultima, Daggerfall etc... Allemaal hebben ze een ding gemeen; namelijk dat je opgezogen wordt door een wereld - boordevol oerdegelijke gameplay - en een verhaal. Dat is volgens mij wat Fable zo uniek maakt; elk aspect dat het tot een goeie RPG kan maken is uitgewerkt en uitgebreid.
     
  6. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel dat je even de tijd wilde nemen om mijn vraag te beantwoorden :) Idd, het is natuurlijk altijd subjectief - maar ik was alleen een beetje bang dat het misschien een beetje overhyped was, en dat veel mensen doordat ze te hoge verwachtingen hadden het spel een teleurstelling zouden vinden.. Ik ben blij dat je zo positief bent over de game, en dat je verteld dat de verschillende aspecten goed uitgewerkt zijn, en zeker dat ze uitgebreid zijn O-)
     
  7. Trossarms

    Trossarms Guest

    hier is al lang niet meer gepost, daarom vraag ik maar weer us heeft nou al iemand the jack of blades gevonde
     
  8. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Net aan Sam (Community pet van Lionhead) over msn gevraagd of er ooit een plaatje van vrijgegeven is.. hij zei dat dat dus niet zo was.

    Als iemand claimt een plaatje te hebben of een plaatje post op internet en zegt dat het Jack of Blades is dan moet je dat niet geloven.

    Edit: (net url van Sam gekregen)
    2 nieuwe screenshots (waren eerder al te zien in een Xbox magazine..deze zijn dus wat duidelijker)
    http://boards.bigbluebox.com/showthread.php?s=&threadid=8590
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
  10. wiepie

    wiepie Guest

    [​IMG]

    Hier zie we eindelijk een pijl in.
     
  11. petunus

    petunus must....have...fable

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    die niet goed gepositioneerd is......
    heb echter gelezen op het bbb board dat dat gefixt wordt. ik geloof zelfs dat sam dat poste, kan het mis hebben.
     
  12. Sam81

    Sam81 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wordt gefixt ;)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Fable komt in iedergeval dit jaar uit ... maar wel later dan mei 2004 :)
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, staat oa in dit stukje wat Sam geschreven heeft. :) Ik vond het iig erg interessant om te lezen - ook al verwacht ik Fable pas in winter 2004 8) Anders kan het alleen maar tegenvallen dnek ik zo...

    /ohja ook nog een nieuwe screenshot :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft sam nog pittige nieuwtjes?
     
  16. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zeker nog pittige nieuwtjes...sinds vannacht staat de vernieuwde LHtimes.com website online op www.lhtimes.com.

    Die site mocht ik gisteravond helemaal testen en heb toen enkele bugs gevonden waar ze nu nog aan werken dus verwacht op het moment nog niet dat je alle content kan zien.

    Verders wil ik bij deze even zeggen dat per 1 April mijn nieuwe website online gaat op www.fablefan.nl -> Official Dutch Fable Fansite...deze website wordt dus officieel ondersteunt door Lionhead Studios. Mike Punte (Ex-crew van Xboxworld.nl) werkt er ook aan mee *) samen met 2 andere personen waar ik in het verleden al mee heb samengewerkt aan een website voor Console.be (ouwe website van Sam).;)
     
  17. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En nu allemaal met LEO gaan praten, ik heb er vannacht een half uur mee gepraat, erg hilarisch. :cool:
     
  18. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke dan!! 1 member heb je nu al!! ;)
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    *Ook alvast bij favorieten add ;)

    edit: Woosh! Die L.E.O. is lijp.. :cool:
    Edit 2: Whaha, hij ownt echt :D
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  20. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Half uurtje maar??? ik heb er afgelopen nacht 1:45 uur mee gekletst:p

    LEO is super_O_

    *gaat verder werken aan Fablefan.nl*)*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina