Grand Theft Auto 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 6 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blast

    blast L I V E ! !

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    en da is dan alleen bij die missie, anders staat er geen
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Blast:moet je wat vaker terug gaan naar die gast met 1 arm,soms staat tank er,soms ook niet.Maar zo heb ik hem ook gekregen,of je moet cheaten.
     
  3. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    die salvator, ik krijg hem maar niet dood. TIPSSSS
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik deed op de PC veelste moeilijk bij die missie, maar je moet gewoon een sniper kopen en dan op een afstandje staan op een geven moment komt Salvator naar buiten en dan schiet je hem neer. En krijg je ook geen problemen met de mafia op dat moment.
     
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Of als je toch moeilijk wilt doen moet je een brandweerwagen pikken (staat in de buurt bij 8-balls / tankstation) en daarmee ga je naar Salvatore's huis. Parkeer de brandweerwagen zo dat de auto's van de maffia niet meer de oprit op kunnen. Zelf ga je wel op de oprit staan en dan wachten tot de wagens van de maffia er zijn en dan gewoon een berg handgranaten over de brandweerwagen gooien en als het goed is ontploft de heleboel wel na een granaat of 10.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet nu een missie doen van Yakuza dat ik met een politieboot achter een journalist aan moet gaan. Maar hij gaat veel sneller dan mij, dus ik kan 'm nooit inhalen. Maar ik moet 'm wel kapot maken, want er staat een DAMAGE meter in beeld.

    Hoe kan ik dit doen? :{
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien hij toch sneller is kun je hem nooit bijhouden als je recht achter hem aan blijf varen. Je moet hem dus proberen zien te snijden als hij wijde bochten aan het maken is. Op die manier blijf je in zijn buurt en kun je hem genoeg raken als je maar constant blijft schieten.
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey

    Ik heb nu zo'n telefoonopdracht op het 2e eiland iets van "Kingdom Come" het lukt me maar niet om die zelfmoordgastjes te killen heeft iemand tips ?

    Greetz

    Xatos
     
  9. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vond ik ook moeilijk. Ik heb het gedaan door dat verste busje kapot te knallen ( dus dat busje waar dat eerst gastje vandaan komt in dat filmpje ) Je kan best die gastjes zo dicht mogelijk bij die busjes doodschieten, want dan ontploft het busje ook en dus ook de andere gasten die er nog inzitten. Zo heb ik ook die andere busjes gedaan.
     
  10. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje wat ben ik een looser zeg ... als ik zie hoe ver jullie al zijn. Ik zit bij de missie waar je de Chinees in de Loempia kraam moet afmaken. Het probleem is echter dat ik veel te druk bezig ben z'n handlangers naar de eeuwige jachtvelden te jagen dat de Chinees er dan vandoor gaat en de missie faalt.

    Iemand een suggestie ? :'-(
     
  11. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Xatos, ik ben daar ook, ik heb net bazoka's kunnen halen en machinegeweren bij het leger vlakbij de arena, na de missie van de granaten in dat raam, mischien moet je die busjes daarmee laten ontploffen maar dan rennen die mannetjes gelijk naar je toe en kan ik ze bijna niet raken,
     
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er gewoon snel op afgegaan...Heb paar van die Traids afgeknalt, toen zou die Chinees in dat kraampje er vandoor gaan in z'n auto heb ik m uit z'n auto gesleurt en gekillt...suc6:9
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu de eerste missie voor de corrupte agent in het park op eiland 2. Dan moet je een appartament uitroken en degene die eruit komen afmaken.....alleen hoe rook je dat appartement uit ?? Ik heb nog geen flamethrower of molotov's......
     
  14. Flea

    Flea A.k.A. Boeddha

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een handgranaat? :9
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    yep 15 stuks, maar ik krijg ze niet door dat raam |:- normaal mikken kan je ook niet met die dingen, echt irritant |:-
     
  16. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had eerst ook moete met die missie: die gast ontsnapte te snel:

    wat heb ik gedaan: zijn geparkeerde auto weggezet en hem toen achterna gelopen: shotgun erbij: klaar!
     
  17. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die auto had ik ook weggezet.....maar hij jatte zelf een ander....naja ik heb em gewoon kapot gereden, want toen ik de missie 2x had gespeeld merkte ik dat ie meteen vlugt, of je nou wel of niet naar die tent toeloopt....dus gewoon weer terug in de auto en w8en tot ie voorbij rijd, en daarna of drive-by shooting of gewoon kapot rammen.....
     
  18. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hunter:toch ff oefenen want je moet zon granaat door dat raam gooien.En zorg dat je een auto hebt klaarstaan *hint* haha.
     
  19. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    en ook de steegje blokkeren met een bus of een vuilniswagen.
     
  20. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zal ik doen.....maar je kan dus gewoon een granaat naar binnen gooien ?? wil mij nog niet echt lukken (mikken met ver/hoog gooien is ook best onduidelijk maarja)...nog een bepaald punt van waar het makkelijk is om te gooien ??

    mzzl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina