Ik zit nu in een level(of een deel daarvan) waar je een monitor moet volgen naar de index..... het is zo'n blauw vliegend dingetje.... ik wordt steeds overhoop geknald, of ik raak dat ding kwijt!!! ik word namelijk naar een deur geleid die niet open kan, vervolgens staan er zoveel mannetjes om mij heen dat ik geen schijn van kans maakt..... Iemand een tip/oplossing voor mijn probleem
in het midden waar je vastzit zit een opening naar beneden, ga daar door en je bent weer een stuk verder of je moet ze allemaal afmaken, gebruik de shotgun
euhh.... je gaat toch dood als je daar naar beneden springt??? daar zit ik trouwens niet vast.... daar kom ik wel voorbij, maar daarna stuurd dat ding je naar een deur toe die niet open kan, het loopt daar volgens mij ook dood.... dat ding zegt dan dat die deur niet open kan, en gaat weer ergens anders naar toe, maar dan ben ik alweer helemaal omsingeld.....
daar moet je ze gewoon allemaal afmaken maar je hebt ook dat er kleine gangetjes zijn die naar beneden lopen.
allemaal afmaken!!!! *slik* ik ga het gangetje wel ff zoeken.... waar is ie ongeveer? naast die deur die niet open kan?
nee kijk het zit zo, er is een gangetje of je moet ze allemaal afmaken, ligt er aan wat ie zegt, als je een stukje hebt waar je het gangetje in moet is het gewoon ongeveer in het midden waar al die flood komt een heling naar beneden daar moet je doorheen.
ja klopt de deur waar je voorstaat is een security door oftewel een deur die beveiligd is, die monitor kan die code kraken alleen daarvoor moet die wel even weg, hij laat jou dus achter met een bende vijanden als je ze neer hebt geschoten (dit gaat idd het beste met de shotgun) komt monitor terug en is de deur open.
ja die is echt strak. vooral als je de tunnel uitkomt en je die marines moet helpen en die dropships moet tegenhouden. strakke level, mooie buitenomgevingen en schietmateriaal