Je krijgt een keurige brief thuis met alles wat nodig is daarin, paswoord, email adres enz.
En Fardo mischien moet je even goed lezen op de site van scarlet, als jij via een andere provider 200 uur per maand kunt internetten via een normale telefoonlijn voor 50 euro (dus inbellen tegen een vast maandbedrag, net zoals bij adsl, je weet waar je aan toe bent, FLATFEE dus) meld het dan even daar heeft de topic starter meer aan dan af te kraken.
Om een voorbeeld te geven dat ze echt goedkoop, ze hadden een foutje gemaakt bij het beindigen van het abonnement, ze hadden het een maand te vroeg stil gezet, fout werd snel en keurig verholpen, die fout had echter 1 leuk voordeel voor mij, ik zag in eens wat ik kwijt was geweest als ik gewoon per minuut had gebeld namelijk 112 euro en via hun surfpakket maar 50 euro, dus duur zijn ze zeker niet.
Ik had een 100 uur pakket voor 50 euro tegenwoordig kun je 200 uur voor 50 euro bij ze krijgen en het allermooiste, je betaalt geen inbeltikken
dus je kunt op elk willekeurig moment van de dag inbellen.
En qua onbekendheid valt het ook wel mee, scarlet is de nieuwe naam, de oude naam is onetel (en die was bekender)
Mijn mening (en ik heb geen aandelen van hun, werk er ook niet) gewoon doen
Laatst bewerkt: 15 jan 2004