scarlet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Angelus, 13 jan 2004.

1. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of internet via scarlet goed en betrouwbaar is bijv. zo'n surfpakket. Heeft iemand hier misschien ervaring mee. www.scarlet.nl

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Edit:ik dacht dat je een eigen site zocht :) :p

Veel succes verder hehehehe

Angelo

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een half jaar met ze geinternet, terwijl ik verhuisd was en zat te wachten tot mijn dorpje op adsl werd aangesloten, geen klachten over hun, alleen bij het einde van het abo hadden ze een foutje gemaakt, maar binnen een dag hersteld, kortom ik kan ze aanraden

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu internet van het net maar ik wil zo'n surfpakket van scarlet maar als je je op hun site aanmeld krijg je dan gelijk de informatie die je nodig hebt zo als inbel nummer en wachtwoord enzo?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze thread had ook goedgepast in live en networking.. ik vind het op zich niet zo heel erg goedkoop (ADSL).... en verder is ie onbekend ... ik zou voor een grotere speler gaan

Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  7. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een keurige brief thuis met alles wat nodig is daarin, paswoord, email adres enz.

En Fardo mischien moet je even goed lezen op de site van scarlet, als jij via een andere provider 200 uur per maand kunt internetten via een normale telefoonlijn voor 50 euro (dus inbellen tegen een vast maandbedrag, net zoals bij adsl, je weet waar je aan toe bent, FLATFEE dus) meld het dan even daar heeft de topic starter meer aan dan af te kraken.

Om een voorbeeld te geven dat ze echt goedkoop, ze hadden een foutje gemaakt bij het beindigen van het abonnement, ze hadden het een maand te vroeg stil gezet, fout werd snel en keurig verholpen, die fout had echter 1 leuk voordeel voor mij, ik zag in eens wat ik kwijt was geweest als ik gewoon per minuut had gebeld namelijk 112 euro en via hun surfpakket maar 50 euro, dus duur zijn ze zeker niet.

Ik had een 100 uur pakket voor 50 euro tegenwoordig kun je 200 uur voor 50 euro bij ze krijgen en het allermooiste, je betaalt geen inbeltikken _O_ dus je kunt op elk willekeurig moment van de dag inbellen.

En qua onbekendheid valt het ook wel mee, scarlet is de nieuwe naam, de oude naam is onetel (en die was bekender)

Mijn mening (en ik heb geen aandelen van hun, werk er ook niet) gewoon doen

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik kraak het niet af.... (Zag alleen hun ADSL aanbiedingen)

200 uur € 50 Flatfree is goedkoop als je geen andere optie hebt dan Telefonie... Maar is duurder dan de meeste adsl of Kabel providers ... Ik zou bijv. ook gaan kijken of je bijv. Kabel of Adsl kan nemen. of dat deze in de toekomst beschikbaar komt. Navragen bij KPN

Tevens zie ik dat de je in Winterswijk woont. Als je toch aan het kjken bent voor een internet verbinding zou ik 1 van deze opties proberen speedtest provider info

9. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan pas aan het einde van dit jaar ADSL krijgen eerder niet en in de tussentijd zoek ik een goede provider.

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand inmiddels ervaringen met Scarlet One. Want ik twijfel tussen
    scarlet one /wanadoo live box/tiscali telefonie (ken er ook niet meer :p)

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ?

Deel Deze Pagina