Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose

    Rose elke gek zijn gebrek

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je met die missie moet doen dan je voor Diaz die snelste speedboat moet stelen???? _O_
     
  2. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar die boot toe, schiet alle mannetjes daar neer, gebruik het control panel in het boothuis om de boot naar beneden te brengen, stap in, breng de boot terug en kijk uit voor de politie!
    Succes!
     
  3. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hoe ik die godvergeten cheats aan de praat krijg?
    Ik krijg ze maar niet aan de praat...

    Linker analogue, d-pad, rechter analogue...nix helpt.....
    please?
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    En als je gedood wordt bij het neerschieten vd mannetjes moet je een auto pakken en ze overrijden... :p
     
  5. Lionhard

    Lionhard Guest

    heel simpel.. doen wat er staat...
    en de D-pad gebruiken... (voor links rechts omhoog en omlaag...
    en de R en L zjin de triggers
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over het verdiende geld.

    Ik had op een bepaald moment een dollar of 15.000. Toen moest ik knalllen met die cubanen en haitianen en toen kocht ik een paar keer voor 5.000 dollar shotgun-rounds. Nu is al het geld op. En krijg ik eigenlijk te weinig geld om snel weer een goede bewapening te kopen. Ik rijd wel heen en weer om wat guns op te pakken, maar dat schiet vaak niet echt op.

    Hoe kom ik het snelst aan dikke knaken. Ik zit nu op een punt waarbij de normale missies eigenlijk te pittig worden zonder dikke uitrusting...

    bedankt..
     
  7. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat probleem in het begin ook. Ik ben gewoon een paar van die gangs met haitianen gaan opzoeken en overrijden, die lui hebben vaak een paar honderd $ bij zich...

    Doe dit een paar keer en je bent zo een duizendje verder..
    Je kan ook nog taxi missies gaan doen verdien je ook zo per klant 50 tot 100 $ mee......

    Succes ermee
     
  8. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, ik denk dat ik maar eens opnieuw begin, want dit schiet nu niet meer op. Kan niet eens een kogelvrij vest halen.

    Verder wordt ik soms leip van het heen en weer crossen. Ik kan maar 1 armsdealer vinden, helemaal bovenin de stad, de andere hebben nog niks te koop voor mij...:mad:

    Verder wordt ik gek van het ineens pop-uppen van tegenliggers of voetgangers...Is er een setting waarbij dit verbeterd kan worden???

    Verder wilde ik weten of je later in de game ook wapens en auto's en geld kunt stashen in de safehouses?? Ik parkeer nu soms een brute auto voor de deur van het hotel en als ik terug is ie gejat, wel grappig, maar dan kan ik weer een 5 minuten brakke bak rijden :p

    Verder nog 1 vraagje. Ik heb 8 maal gesaved vanuit mijn hotel, maar nu kan ik ineens niet meer saven?? Hoe kan dit en kan ik ook gewoon tijdens de game saven??? Nu moet ik soms stad en land eerst afracen eer ik kan saven...
     
  9. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha grappig....ik heb het anders gedaan, heb alle soldaten uitgemoord}:] *)
     
  10. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch gewoon over die vorige savegames opslaan?
     
  11. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien sla je op tijdens een missie en dat kan natuurlijk niet, anders weet ik het ook niet.
     
  12. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Politiemissies verdienen ook goed. Op het eerste level niet, maar als je wat verder komt verdien je steeds meer. En als je dan over de 1000$ komt per missie schiet het wel op.
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapens kun je volgens mij niet stashen maar die hou je gewoon altijd bij je, ook als je em safet. Maar je kan bijv. niet 2 verschillende shotguns hebben. Je kan later wel 2 auto's stashen in een garage. Dit komt later in de game als je een eigen huis krijgt.

    en van dat safen, je kan niet safen als je in een missie zit en anders kan je safen wanneer je maar wil.
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    @ m a r i a X i

    Wat je ook kunt doen is om eerst op zoek te gaan naar de 100 verborgen pakketjes. Voor iedere 10 gevonden pakketjes krijg je namelijk een nieuwe beloning. Je krijgt dan wapens, een kogelvrij vest, een health icoon enzovoorts. Die blijven ook altijd bij je save house, dus hoef je er ook nooit meer naar op zoek te gaan.
     
  15. gjb

    gjb Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon missies doen, als je eenmaal een paar gebouwen bezit, kun je gewoon daar je geld ophalen! sunshine automobile verdient eerst maar 3duizend ofzow, maar als je paar auto's verzamelt word dit al snel 9duizend geloof ik, als je diaz killed krijg je ook 50mille d8 ik. heerlijk! dood en verderf en je word er voor betaalt! mahahha
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, ok ik maakte me al zorgen...Gelukkig, ik wilde bijna opnieuw starten, om meer geld over te houden..

    Maargoed over het saven; het cassettebandje is na 8 saves verdwenen en dus kan ik nergens meer saven. Ook zijn alle missies bij Diaz en die kolonel verdwenen, terwijl ik ze nog niet heb uitgespeeld...het roze dingie is weg??

    mx
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe kan dat cassettebandje nou weg zijn? En hoe kunnen die missies nou weg zijn, trouwens wat was je laatste missie bij diaz en colonel.
     
  18. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zo'n strandbal gevonden waarmee je kon hooghouden. Heb je hier ook nog wat aan? kwa geld ofzo? of gewoon voor de fun. IK haal 5 keer
     
  19. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips voor de eerste missie van club Malibu? Je moet daar in het politiebureau binnengaan. Maar elke keer als ik naar binnen loop, heb ik gelijk wanted level 4 en word ik afgeschoten.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet naar recht, die locker room in, dan zie je daar een politiepak, moet je pakken en de rest zie je wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina