007 Nightfire versus Goldeneye

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 22 apr 2003.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje, jongens!

Jah, in elk gameblaadje zie ik uitspraken als "Zal James Bond 007 Nightfire net zo goed worden als de geweldige Goldeneye op de N64?" Ik heb Goldeneye hier op de N64 thuis staan en uitgespeeld, maar Nightfire op de xbox is grafisch mooier, betere gameplay, de framerate is vééééél stabieler, en de sound is ook heel wat mooier! Wat is er dus zo goed aan "De geweldige 007 Goldeneye"??????

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zijn tijd was ie geweldig en kon niets het evenaren... Nu is het logisch dat er betere games komen natuurlijk. Dat mag ook wel na +/- 7 jaar!

3. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    Goldeneye was echt de beste FPS op de N64!!! Goldeneye en Nightfire zijn niet te vergelijken met elkaar er zit meer dan 5 jaar tussen!!!!

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd zit veel tijdsverschil tussen :) in vergelijking is goldeneye denk ik beter voor zn tijd! Goldeneye was toen echt HET spel, dat kun je van nightfire niet echt zeggen :)

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Re: Vraagje, jongens!

Dat lag vooral aan de controls, toen was er nog nooit een FPS met zo'n goede controls uitgekomen. Ik zelf vond dat het aan de sfeer lag, dat trouwens ook bij Perfect Dark ook was (die ik een beetje beter vind dan GE). Toen waren ook de graphics superieur.

Moet dit niet in Overige console's + PC / Internet?

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mvdstam, volgende keer wel een duidelijker onderwerp voor je thread hè
    dus geen vraagje jongens meer, daarbij discrimineer je dan een kleine minderheid van vrouwelijke users :p

dus beetje duidelijker hè
    bedankt

en staat hier wel goed, gaat toch over een Xbox game

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of nightfire beter is dan Goldeneye kan ik niet zeggen. Wel kan ik zeggen dat Agent under fire bagger is in vergelijking met Goldeneye. Ik had Agent under Fire in 1 dag uit op medium difficult. Ik heb hem dus gauw terug gebracht.
    En waarom goldeneye helemaal zo'n succes is geworden is door de diehard multiplayer. Goldeneye was en is nog steed de beste Bond game. Rareware heeft teminste niet veel geld hoeven te betalen om aan de licentie te komen van James Bond. Waardoor ze meer geld konden gebruiken aan de game inplaat voor de licentie. Daarom is het een topper omdat bijna niemand dat had verwacht. En ik ben nog steed blij dat ik nog van Rareware kan gaan genieten op me xbox.

8. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Goldeneye, ik weet niet wat er zo goed aan was... die goede oude tijd ook. ;)

9. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me een beetje domme vraag. GoldenEye is 7 jaar oud en nog vragen we ons zelf af welke beter is. Ik vind dat GoldenEye nog altijd veel beter is, door de unieke sfeer, moeilijkheidsgraad en de coole levels. Ik vind het zelfs het beste spel ooit :) Ik speel het nog wel eens, en dat 7 jaar na dato ;)

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik het ook helemaal mee eens Yoost. Het was ook uniek hoe je aan cheats moest komen. Niet simpel een paar knopjes indrukken maar je moest ze halen met tijd. En de replay van de game ging daardoor nogeens omhoog.

11. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Goldeneye was vernieuwend. Nightfire is een kopie van een kopie van een kopie van een kopie...........

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel GE soms ook nog is, maar ik ken iedere level al van buiten :'-(. Maar ik vond Perfect Dark toch ietsjes beter, ik ben benieuwd hoe Perfect Dark 0 gaat zijn.

Daar heb je gelijk in, vooral sinds dat EA de licentie in handen heeft trekken die bond games nogal op elkaar.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Goldeneye, oorspronkelijk gemaakt door Free radical(Timmesplitter2) en nog wat peeps, was toen vernieuwend, grapisch goed enz. Nightfire enz. zijn dat niet echt. GE was echt bijzonder en nightfire enz gewoon niet...

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    GoldenEye is gemaakt door Rare, na GE (of PD) zijn er mensen van het team van GE weggegaan en die hebben Free Radical opgericht.

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja weet ik maar een groot deel van Rare was Free Radical. The Answer leest ook dus XBM...niet? Zo leuk zijn als Rare & Free Radical samen een xbox only shooter maken:)

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Oh yeah, die cheats. De kick was echt mega wanneer je na dagenlang met plezier gespeeld te hebben eindelijk 2 sec. sneller was ;)

Perfect Dark was ook wel vet, maar iets minder imo. Ben idd benieuwd naar PD0. Timesplitters 2 was ook erg goed ja, maar ook dat spel kon imo niet tippen aan GoldenEye...

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ge was voor die tijd het beste spel alleen night fire komt in deze tijd niet in de buurt van het beste spel,heb laatst 0ok ge weer gespeeld wel lauw alleen vergeleken met de spellen van nu gaat het veel trager maar persoonlijk vind ik pd beter ook met de Bots in de multyplayer en zo

18. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    PD was de beste schooter op de N64.
    Kijk, bij nightfire zit helemaal geen uitdaging; het spel in één dag uitgespeelt.
    GE en PD daarintegen duurden veel langer.
    Multiplayen was ook véle malen beter omdat je erg moelijke niveau's had en 12 verschillende soorten bots. De 'darksim' was gewoon de über-bot.
    Nightfire en zo ook alle bond-games van Ea zijn allemaal zo mager en saai. Waarom hebben die lui de licensie!
    Als rare nog een poging zou wagen zouden ze hun eerdere Ge/PD overstreffen, iets wat EA nooit zal doen....

19. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goldeneye was idd super hoef denk ik niet meer uit te leggen waarom.
    Maar nightfire vind ik toch echt ook een goede game.
    Leuke missies en oeilicoele multyplayer.
    Er zit echt sfeer in het spel alleen het is te standaart om het een echte topper te noemen.

Deel Deze Pagina