In de weliswaar leuke review van xboxworld staat helaas niet veel vermeld over de besturing als het om het rijden gaat. Volgens mij is de linker trigger remmen en de rechter dus gasgeven. Maar hoe kijk je dan links of rechts als je in je auto zit en een driveby wilt uitvoeren. Op de ps2 is dat gewoon L2 trigger voor links kijken en R2 trigger voor rechts kijken, lijkt me ook wel zo logisch. Welke knop gebruik je dan eigenlijk om te schieten want R was toch immers gasgeven terwijl het wel schieten is als je gewoon loopt? Ik heb zelf alleen GTA 3 voor de ps2 en zit te twijfelen om de xbox gta double pack te halen. Alleen de vraag is of ik wel kan wennen aan de nieuwe controls voor de xbox controller? Ik hoop dat jullie me kunnen overtuigen dat het eigenlijk niks voorstelt en dat ik de xbox gta pack gewoon moet kopen.
drive bij doe je met rechteranaloge stick, en als je het inhoud schiet je. En vice city is echt gewoon super. En in het begin was het wennen, maar daarna is het heel makkelijk om alles te doen.
Die drive by shoot-toestanden zijn erbarmelijk. Was veel beter uitgewerkt in True crime. Juist vooruit schieten op een motor is nog te doen.
al je vragen staan al in deze threat http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=757520#post757520
tis ff wenne,. de ps 2 bestuurt net iets handiger door de schouderknoppen, maar hij is goed te spelen
ja, bij dit spel wel ja, de dubbele schouderknoppen zijn gewoon ideaal. het achteruit en opzij kijken is lastig, en de camera met L vindt ik ook niet Ideaal
Sorry hoor, maar dit vind ik best een k*tvraag... Als je de game gaat halen voor de Xbox en je hebt hem al op de PS2, doe het dan vanwege de betere graphics, custom soundtrack en de vloeiendere gameplay. Bovendien, mijn mening, vind ik de controls op de Xbox beter werken
Door gebruik te maken van een converter. Te verkrijgen bij je favoriete gameshop. Volgens mij was die iets van 10 euro. Laat mij maar weten als je hem niet kan krijgen. Misschien dat ik hem voor je kan regelen.