[Fifa2004] Passeerbewegingen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Risingstar, 14 jan 2004.

1. Risingstar

Risingstar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het al een tijdje maar kan maar op 1 manier een passeerbeweging maken. Dat is datie alleen naar een zijkant gaat zegmaar.
    Maar volgens mij zijn er veel meer bewegingen mogelijk.
    bv dat truukje waar zidane mee beroemd werd.
    Dus kan iemand mij helpen met de bewegingen?

2. stevengerrard

stevengerrard E-L city

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je de l-trigger inhouden en daarna met die thumbstick iets doen. Als je bijvoorbeeld met zidane die beweging wil doen moet je de L-trigger inhouden en daarna een cirkeltje maken met die rechter thumbstick...

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dat is dan ook bijna alles denk ik.
    Als je L inhoudt kan je precies traag wandelen en als je dan rechterstick doet schopt hij bal voor zich uit naar zijkant.
    Naast gewoon naar de zijkant gaan is dit het zowat.
    (of ik mis iets?)

4. stevengerrard

stevengerrard E-L city

Leuk Bevonden:
    0
    hm dat weet ik zo net nog niet, ik heb toch wel een aantal bewegingen gedaan, hoewel ik niet weet hoe ik ze deed. Ze waren ook van geen enkel nut omdat ik ze bijna vanuit stilstand deed (achter het standbeen hale enz..) ik weet ook niet hoe je welke beweging uit moet voeren maar als je bij training gaat proberen kom je er zeker wel meer tegen..

5. Risingstar

Risingstar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, iig bedankt.
    Ik ga het nog wel eff proberen in de trainings mode.

6. Risingstar

Risingstar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt:)
    Eerst idd de L-Trigger in drukken zodat hij wat langzamer gaat lopen en dan beetje met de rechter-thumpstick beetje rondjes draaien.
    Je komt zo toch wel wat vaker langs je tegen stander.

7. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de bal terug haalt (L+rechterthumpstick) en niet achter je standbeen plaats maar direct naar rechts speelt speel je de keeper voor bij. Linker trigger in houden en een rondje met de klok meedraaien (rechter-thumpstick ) maak je een “Zidane rondje” op world class kom je er alleen bijna nooit mee voor bij je speler, off the ball control is een betere manier om een speler vrij voor de keeper te krijgen. (eigelijk te makkelijk)

8. stevengerrard

stevengerrard E-L city

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik vind het toch wel beetje gek dat je dat zelf allemaal moet uitzoeken, ik had liever gezien dat het in de handleiding stond ofzo. Want als ik nu een bepaalde beweging heb gevonden, en ik probeer hem opnieuw komt er weer een andere beweging uit zo is het niet duidelijk bij elke beweging je welke beweging met de thumbstick gebruikt.

9. Risingstar

Risingstar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Is toch veel handiger als je gewoon voor elke beweging een vaste knoppen combinatie heb.

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja of een DEFTIGE trainingsmodus waar je bv kan tussen kegels dribbelen, dribbelmoves leert.
    En dan een soort scenario mode waar je bv een counter attack moet afwerken wanneer je 5vs3 speelt ofzo en je hebt maar een doelkans(kan je natuurlijk opnieuw proberen)
    Al die leuke features mis ik wel.

11. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis een intelligente tegenstander, die niet steeds hetzelfde doet, damn wat valt de cpu steeds in herhaling. (misschien nog een klasse erbij die nog sterker is)
    Dat je zelf geen toernooi mag opbouwen is ook erg jammer, die bekers komen mij neus uit en een carrière duurt echt te lang, zelf opbouwen is echt beter, alle sterke team en een beetje ballen…ideaal

12. daan

daan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trukjes zijn die er ?????

hoe zit dat met champions league ????, ik heb de eredivisie op world clas gehaald maar geen champions league ???

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het idd jammer van die Training Mode, ze moeten dat echt veel uitgebreider maken, bijvoorbeeld met specifieke opdrachten, meer een soort Turorial Mode. Bij NBA Street vol.2 is dit gewoon goed, je krijgt te zien hoe je het moet doen en daarna moet je hem uitvoeren en krijg je te horen of die goed was. Ik vind het ook jammer dat je bijvoorbeeld niet een Training mode in Careermode heb zodat je echt kunt trainen op bepaalde situaties en je die in het echt kunt uitvoeren. Ik denk dat ze een uitgebreide Training Mode in de Careermode moeten maken en een soort Tutorial Mode in het hoofdmenu, dat zou echt vele malen beter zijn.

Deel Deze Pagina