Ik ben van plan om m'n Cube te verkopen, en er een PS2 voor te halen De graphics zijn dan wel onder de maat, maar ik wil toch weer een keer een goede RPG รก la Final Fantasy (Love it) spelen
Ik zou als 2de keus voor de GBA gaan: Kun je alle snes klassiekers weer spele +toppers die nieuw zijn op de GBA...
Mijn 2de keus blijft nog steeds de Dreamcast, waarom slaat iedereen toch altijd over met een opsomming, nog steeds de eerste met online mogelijkheden, nog steeds degene met betere graphics dan de PS2 [iig met Soul Caliber].
Sommige hebben ze hier alle 3 beetje overdreven vind je niet. :{ Kzou voor 2de keus voor de Cube gaan hoezo weet ik niet, maar ik hou het maar lekker bij een console.
Ik heb alle 3 de console's gehad. Ik begon met de Ps2,en kocht er daarna een Xbox bij. Na een tijdje ging mn Ps2 vreemd doen en heb ik die verkocht. Toen heb ik een Cube gekocht ervoor in plaats Toen ging mn Xbox vreemd doen,en heb ik die ook verkocht. Het spellen aanbod van de Cube viel mij een beetje tegen, en heb daarom mn cube weer geruild met XmstXrdXm voor een Ps2 Daarna,weer opnieuw een Xbox gekocht hehehe Ik heb nu dus een Xbox en Ps2 en ik speel het meest op de Ps2. Eigenlijk staat de Xbox hier dus op nr 2 Hola
Met andere woorden als je van jou een console kopen moeten we niet raar opkijken als hij een beetje raar doet, lekker ventje ben jij, werkt een console niet naar behoren ga je hem verkopen!
Wat moet ik er anders mee? Inlijsten? Nee man,ik verkoop ze gewoon Tuurlijk verkoop ik ze niet als nieuw,ik zeg er toch bij als de lens bv een beetje versleten is enzo? De koper weet er dus van,en dus neem ik ook aan dat hij er wel een oplossing voor weet!! Niet mijn pakkie aan dus Hola Oja en jij trek veeelste snel je conclusie's vriend!
Als de lens niet goed is ga je toch gewoon terug naar waar je hem gekocht hebt? of heb je de bonnetjes niet bewaard? Als extra console zou ik de Cube nemen, omdat deze nu lekker goedkoop is. Maar een PS2 met eyetoy is ook zeker een aanrader.
De gamecube, want die hebben misschien niet veel toppers, maar die ze hebben zijn dan ook heel goed, we hebben zelfs ook getwijfeld of we nou een gc of een xbox moesten kopen
Ik ga dan zeker voor de PS2. Omdat de PS2 (vind ik) betere games heeft dan de Gamecube. Gamecube vind ik toch een beetje een console voor de wat jongere kinderen, ik denk door de games als Super Mario enz. PS2 heeft GTA enz. Dat vind ik iig leuker dan Mario. PS2 is dus de 2e keus.
De Gamecube, Zelda the windwaker, fzero, mario kart, 1080 avalanche en nog een aantal games trekken mij zeer, ik stond op het punt er eentje te kopen maarja ik heb amper tijd om me nieuwe xbox games uit te spelen, daarnaast vermaak ik me ook zeer op xbox live en om me dan nog eens in een avontuur te storten zoals zelda, mja daar heb ik gewoon geen tijd meer voor...
Ik stem ook voor de gamecube, naast de xbox. Een klein ding, met veel betere specs. als de ps2, en vele betere spellen. Gta is nu al te krijgen voor de xbox, dus dat hooeft geen struikelblok meer te zijn, maar de gamecube heeft wel Zelda, Mario, Star Wars, Metroid Prime etc. Echt enorm goede spellen, die de ps2 al in tijden niet meer gezien heeft. En zeker in het visuele aspect is de ps2 echt dated. Verder denk ik dat de gamecube meer te wachten staat dan de ps2 als het gaat om toekomstige spellen, en denk ik dat de xbox in dat opzicht heer en meester zal worden.
Nou ik heb liever een ps2 dan een gamecube en trouwens mijn ps2 had ik eerder dan mijn xbox. Playstation 2 en Xbox rulen!!!!!!!!!!!!!1