Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    xboxrullez:is voor fun maar komt wel in stats te staan
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet met wapens in je hand binne lopen, anders gaat meteen het alarm af
     
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooooo........daarom zeiden ze 'put down your weapon':cool: . Die vigilante missies zijn trouwens echt vet gewoon. Ik had ff snel geld nodig, dus ik had een poltieauto gestolen en toen ben ik die missies gaan doen. Echt leuk om ze keihard te beuken. En het verdient nog goed ook. Vind het alleen wel een beetje jammer dat de politie ook achter jou aan kan komen. Maar het wel een stuk moeilijker natuurlijk.
     
  4. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:
    Ik heb zojuist de taxi company, en die icecream factory gekocht.
    Maar hoe kun je daar geld aan verdienen, gewoon in een taxi gaan rodnrijden en mensen oppikken .... ?

    En dan nog ene vraagje waar zit de pole club? kan hem nergens vinden..:confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  5. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer, ik kan niet met mijn blote vuisten naar binnen lopen, alleen met mijn boksbeugel, ook dan gaat het alarm af...
     
  6. Lionhard

    Lionhard Guest

    vies mannetje8)

    helemaal in het zuiden :) aan de oost kant





    *rukse:+ *
     
  7. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    :D:D vunzige ideeen hier op het forum zeg, mijn bedoeling was natuurlijk gewoon geld te gaan evrdienen aan die club (a)
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon die missies doen, bij ijsfabriek in die auto gaan zitten, en bij die taxi zie je binnen in zo'n tekentje.
     
  9. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, bij het taxibedrijf moet je volgens mij 2 missies doen, en als je die hebt gedaan kan je daar gewoon geld ophalen, kan oplopen tot $5000.
     
  10. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en die ijsfabriek dan, daar moet ik dat spul gaan rondbrengen... gaat dat eindeloos door dan wan tik had net 20 deals :confused:........ die taxi heb ik inmiddels gehaald.

    Maar ik heb nu gene missies meer behalve dan die ijsfabriek...
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Niet eindeloos, maar je hebt nog wel even door te gaan. Je moet namelijk 50 van die deals achter elkaar maken voor het behalen van die missie. Overigens moet je ook nooit je ijscowagen verlaten tijdens die missie want anders kun je weer helemaal opnieuw beginnen.
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

    Ik heb een vraag ik doe nou al voor de 10e keer ofzo die missie van Sir, Yes Sir! ( Dat je die tank moet jatten) Het lukt me maar niet heeft iemand tips??

    grtz

    Xatos
     
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is al heel vaak langsgekomen, maar het beste kan je er met je wagen achteraan rijden en wachten tot ze stoppen om donuts te gaan halen. Dan moet je gauw naast de tank gaat staan, uit je auto stappen en in de tank stappen.
     
  14. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    ok bedankt
    en sorry
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik word lijp van die copland missie. Ik heb het nu ongeveer 35 keer geprobeerd. Politieauto ligt zo op zijn zijde, snelle wegracer is zo kapot. Ik rijd binnendoor bijna altijd wel tegen een paaltje op of zo (daar wordt ik dan ingeramd...)...

    Buitenom is eigenlijk te lang...

    Waar zit die pay n spray in het noorden??

    brrr...wordt er ff gek van ...:p


    edit: Nu zo'n 60 keer geprobeerd, no luck...
    Ik kom eigenlijk nooit verder dan een paar blokken rond de mall. Die zwarte busjes rijden van 10 kanten tegelijk op me in, en voor dat ik het doorheb is mijn wagen in vlammen... Verder is soms ineens mijn auto voor de deur van die mall verdwenen en soms ligt er ineens een mat voor mijn auto... Ik ben overigens nog maar 5 keer zonder lekke band de weg op geraakt, stuurt lekker :p.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  16. gjb

    gjb Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    pay n spray noord, zit aan de oostkant iets boven die pizza toko, naast zo'n savehouse. en aan de westkant gewoon langs de ''hoofdweg'' die praktisch van noord naar zuid loopt, of zoek op internet naar zo'n plattegrondje eh:)

    grtz gjb
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

    Ik was er net ook en ik heb hem in 1 keer gehaald :9

    Hoe ik het deed:

    Nadat je die pakken heb staat er achter die garage een copcar
    pak die. Rij daarna naar de ingang die het dichts bij de plek is waar je de bom moet plaatsen. Als dat is gebeurt ren je weer naar je copcar toe en rij je naar beneden, daar zit namelijk een copster (ofzo) als je een beetje door rijd , eerst onder een bruggetje, kom je bij een soort achtertuinencomplex :p
    daar stond bij mij een klein helikoptertje :D (zie post onder)
    en daarmee ben ik terug naar de mansion gevlogen ( op het dak) en toen naar dat roze ding gerend _O_


    Ik hoop dat je hieraan iets heb O-)

    Grtz

    Xatos
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]


    Tadaaa O-) (alleen duits :p )
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  19. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    heya, beiden bedankt, tis nu gelukt...hoe? Ik had een struck voor de deur geparkeerd en die kregen ze niet kapot op de weg terug...

    thanks
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    ok mooi!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina