America's Army

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 30 aug 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik ben pas genaait, ik had alle training dingen gehaald, wil ik weer inloggen staat er dat ik NIETS heb gehaald! wat een bullshit, ik kan geen 1 map meer spelen...

2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    lullig voor je maar ik iwl die kruip etc training doen maar je krijgt de 2e keer tijd alleen als ik klaar ben stopt de tijd niet... wat moet ik dan doen? (heb alle obstacels voglens mij goed genomen)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Bridge is de leukste map en vooral als je bij defense zit :+ Met een 203 op zak:D Heb paar keer gehad dat ik ze allemaal met de 203 opblies zodra ze bij het midden waren en hun hoofd om de hoek van tower doen dan effe lekker naden }:] Alle tegenstanders opgeblazen in het eerste potje. Kreeg zelfs complimenten van de tegenpartij hehe (en dat geburt niet vaak, omdat ze meestal pissed zijn dat 1 iemand ze allemaal heeft opgeblazen*) )

Mountain pass is ook nog wel leuk. De rest vin ik niks aan.

4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hier hoe ik de parachute training moet doen... ik val maar te pletter...

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet op het laatste moment flaren en dan als je neerkomt 90 graden naar links of rechts draaien volgens mij. Mij is het ook pas gelukt na heel veel kloten.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah idd, parachute training zuigt... hoevaak ik m'n poten daar niet heb gebroken. Flaren en een half rondje maken als je neerkomt, anders ga je door je poten en kan je weer helemaal opnieuw doen.

7. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    rondje maken??? gewoon op ik dacht e drukken vlak voor je neer komt!

8. Daapie

Daapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek van dat laggen, kenker eej bij dit spel is het ECHT erg. Weet iemand misschien een oplossingkje? Ik had gister echt een ping van 2000 ofsow :confused: En ik heb 1,5 Mbit aansluiting van chello dat moet toch te doen zijn?

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn de laatste tijd een beetje problemen met de lag van de official servers, k zou niet weten waardoor het komt, je kan in de console flush en dumpcache proberen, er wordt gezegt dat dit helpt (k weet niet of het echt merkbaar is) en je kan je firewall uitzetten, dit zal waarschijnlijk het probleem zijn dat jij hebt, ik heb dat zelf ook gehad op een duur liep m'n ping op naar 15/20 duizend:'-( , dan krijg je dus van die acties dat je bv. bij ic (das de enige map die ik speel:9 ) begint de garage, loopt naar de radio room, en dat je dan ineens weer in de garage staat :confused: , dus probeer eens je firewall uit te zetten en kijken of het dan werkt.

EDIT: para training moet je gewoon e drukken volgens mij (dan rem je af, dit moet je niet te vaak doen want dan klapt je parachute in, het is eigenlijk heel erg makkelijk, wat ze zeggen in de briefing daar moet je niet op letten gewoon rechtdoor gaan (niet draaien) en afremmen).

Laatst bewerkt: 15 jan 2004

Deel Deze Pagina