XIII cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tobihasj, 13 jan 2004.

1. Tobihasj

Tobihasj Liquid Elimination

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand cheatcodes voor XIII, want ik kom echt niet verder.

B V D _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :mad: 8)

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon zeggen waar je vast zit, er zijn genoeg mensen hier die je kunnen helpen.

3. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    jah ik heb 'm Bijv net uit gespeelt echt super gaaf gewoon een kwestie van logisch nadenken en de juiste wapens gebruiken

4. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox pas net en ben dus nog niet zo ervaren. Ik moet eerst een beetje in het ritme komen mbv cheats en daarna probeer ik het zonder cheats. Maar het probleem is dat ik echt nergens cheats voor XIII kan vinden en dat is toch vreemd?

p.s. ik zit al vast in de winslow bank, dus dat verklaart heel veel

5. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox pas net en ben dus nog niet zo ervaren. Ik moet eerst een beetje in het ritme komen mbv cheats en daarna probeer ik het zonder cheats. Maar het probleem is dat ik echt nergens cheats voor XIII kan vinden en dat is toch vreemd?

p.s. ik zit al vast in de winslow bank, dus dat verklaart heel veel

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij zijn er geen cheats voor XIII, ik heb ze iig nog nooit gezien. Maar waar zit je dan precies vast in wilslow bank?

7. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn er geen cheats, is dat niet voor elk goed spel. ook voor rs3 heb ik cheats gebruikt.
    ik ben nu in die kluis waar je geen agenten mag neer schieten maar ze neer moet slaan. waar slaat dat op?

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    waar dat op slaat? dat is gewoon de opdracht. zo simpel is dat. ik vond het juist wel lache dat je sommige missies niemand mocht neerknallen en echt een beetje moest nadenken voordat je iemand kapot kon slaan.
    en XIII is zeker wel een heel goed spel (singleplayer althans) dus goeie spellen hoeven helemaal geen cheats te hebben. kijk bijvoorbeeld ook naar halo.

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, het is gewoon een spel met een erg lineair verhaal, je mag geen agenten doden omdat jij zelf ''goed'' bent (of wilt zijn).
    als je een heel klein beetje nadenkt, het nieveau op arcade zet kun je het wel doen, en de volgende levels zijn veel leuker, dus zeker de moeite waard

10. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het vooral irritant dat, wanneer je die agenten wilt neerslaan ze gaan bukken en jij steeds ook mee moet bukken om raak te slaan.

En je kunt je toch wel voorstellen dat sommige mensen het leuk vinden om met cheats te spelen, omdat je dan zeker weet dat je niks kan gebeuren. En ik ben zo iemand.

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
  12. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    deze had ik ook al gevonden, maar toch bedankt

13. Tim Cheung

Tim Cheung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou van een spel genieten als je bij de geringste probleem opgeeft. Ik heb ook pas een Xbox en na wat oefening kwam ik ook langs die guards zonder guns te gebruiken. De beste manier om de controls door te krijgen is oefening en dat krijg je o.a door dood te gaan en niet door te cheaten.

De makers zullen wel met een reden geen cheats in het spel hebben gemaakt. Geef ze dus respect en speel het spel normaal uit.

14. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch irritant dat je steeds opnieuw en opnieuw moet beginnen als het echt niet lukt.

En dit heeft niks met respect te maken want ik heb er toch gewoon voor betaald. JE HEBT PAS GEEN RESPECT ALS JE KOPIETJES SPEELT OP PC OF XBOX.

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit is natuurlijk een kwestie van smaak.. Persoonlijk hou ik wel van een moeilijk spel. Tenminste moeilijk op een goede manier. Er zijn ook spellen die moeilijk zijn omdat ze gewoon een crappe gameplay hebben . Bij XIII is dat zeker niet het geval dus mijn 1ste tip is niet opgeven.

Voor de rest zijn er voor zover ik weet geen cheatcodes voor XIII waardoor je onstervelijk bent etc.
    Wat ik je wel kan zeggen is dat het wel of niet uitspelen van een level grotendeels afhankelijk is van jouw manier van spelen.

Het winslow level (en b.v. het FBI level die je later krijgt) waarin je dus niet zomaar iedereen mag killen moet je gewoon heel stealthy spelen.
    Probeer bewakers zoveel mogelijk van achteren te grazen te nemen, dan is 1 klap veelal voldoende.
    En probeer ze te pakken wanneer ze alleen zijn.
    Let vooral op hun patronen kwa lopen.
    Ren niet zomaar open (en ook gesloten) deuren door maar wacht ff en luister (en zie door het TAP, TAP, TAP) of er iemand is, of ie alleen is en hoe die beweegt.

Ik heb XIII nu helemaal uitgespeeld en er zitten zeker lastige levels tussen. Maar geloof mij je zal het spel veel meer waarderen als je hem zo speelt dan met cheats. (voor zover die er zijn dan)

16. vagegast112

vagegast112 Ajax rulesss

Leuk Bevonden:
    0
    als je met cheats gaat spelen is er tog nix aan bij een spel.
    dan kan je het in 1 dag uitgespeeld dan heb je voor 60 euri fun voor 1 dag
    en waarom zou elk spel cheats moeten hebben?
    als er cheats zijn voor spellen vind ik het juist minder leuk

17. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw mening, maar ik ben nu eindelijk weer een stuk verder en het is wat Nemesis zegt, niet opgeven.

Iedereen bedankt voor de inspiratie.

p.s. moet ik deze thread sluiten? Zo ja, hoe?

18. moza

moza work@day-shoot@night

Leuk Bevonden:
    0
    pm naar een moderater sturen en vragen of die 'm dichtgooit en die bepaalt dan wel of die 'm dichtgooit

19. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    zon moeite hoef ik dus nie te doen als het niet perse nodig is

20. Tobihasj

Leuk Bevonden:
    0
    Kick....

Deel Deze Pagina