GTA: Double Pack of need for speed:underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door pobo, 15 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het deze games zijn niet te verglijken
    maar ik weet niet welke ik moet nemen gta3 en vice city heb ik allen paar missis gedaan op de ps2
    en need for speed:undergound vind ik cool zo je auto zelf maken
    maar ik lees bijna bij elk review dat het niet zo goede game is
    kunnen julie meschien mij helpen:confused:

2. Lionhard

Lionhard Guest

lees de faq en alle andere van dit soort posts.. je moet zelf kiezen welke je kiest en met de revieuws kan je zien welke je het meest aanspreekt...

3. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zulke threads zijn zinloos. Ik zou zeggen lees de reviews en oordeel zelf.

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals al gezegt is lees pr/reviewus want dat is echt het enige wat we kunnen zeggen want iedereen heeft ander oordeel voer iets dus je meote cht zelf helemaal beslissen..

Als je van vrijheid houdt en van humor moet je gewoon voor vice gaan, als je tog meer van alleen de race moet je voor nfsu gaan. meer kunnen we niet zeggen.

5. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd erg veel van racegames, en net zoveel van games als GTA. Maar als ik nou echt moest kiezen tussen de twee, dan ging ik voor GTA, kun je veel langer mee doen, naar mijn mening!

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Aangezien dit niet lang meer gaat duren: Ik vindt bijde spellen f*cked up maar om eerlijk te zijn heb je van GTA III/Vice City langer spelplezier, vertel jezelf of je de PSII versie okee vondt zo niet dan kun je misschien better voor NFS:U gaan als dat jou ding is. Dit zijn de revieuws...

GTA III/Vice City review..
    Need for Speed: Underground review..
    (om je eventueel te verwijzen, als je ze helemaal doorleest (weet niet of je dit al hebt gedaan) wordt er hopelijk meer duidelijk, kijk ook eens in de bladen.)

Maar NFS staat bekend om spectaculaire racen met explosieve grahpics.
    GTA = vanwege het zinloze geweld, en de boiende missies.. Lang spelplezier en dus zul je je niet snel gaan vervelen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  7. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 vond ik gta supper
    maar dan denk ik dat ik tog voor gta dp ga

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    NFSU niet kopen, ik had het in 1 weekend uitgespeeld daarna nooit gespeeld GTA VC is beter heeft ook langere speel duur

9. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind nfsu echt een super relax spel echt niet normaal maar bij gta heb je ook 2 hele goede spellen dus ik weet niet hoeveel je al gespeeld hebt en het hangt ervanaf of je racegames echt leuk vind of niet beslis zelf maar

10. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeer zeker voor GTA: Double Pack gaan. Het is zijn twee spellen voor de prijs van 1. En nog twee super gruwelijke spellen ook, maar dat is natuurlijk mijn mening.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit soort vergelijkingsthreads hebben gewoon weinig zin aangezien iedereen weer een eigen mening over wat hij wel of niet leuk vindt. Jij hebt daar dus niet zoveel aan. Je zult dus echt zelf aan de hand van reviews moeten uitzoeken of een game je leuk lijkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina