Trust 4500P 5.1 speaker set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxwizz, 15 jan 2004.

1. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag dit setje gekocht :
    http://www.trust.com/home/

En ik probeerde hem op me xbox aan te sluiten maar toen ik alles op de versterker had aangesloten . Moest ik die verbinden met me scart (tenminste daar moet hij denk ik heen) maar als ik dat doe snap ik niet meer wat ik moet doen , want in de handleiding staat niks . Wie kan mij verder helpen en als ik nog een advanced scart kabel moet halen moet je ff zeggen welke .

2. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat voor snoertjes heb je nog liggen

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    mooi ding zeg...waar heb je m vandaan? wat kostte die?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zoveel antwoorden zijn hier al opgegeven.
    Er is 1 adv. scart. Daar stop je optisch kabeltje naar je decoder van je 5.1 set (weet niet of die van jou dat heeft) en dan ben je klaar.

5. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zo`n decoder kopen of zit dat er al in??

Ik heb hem bij de kijkshop gekocht voor maar €60

6. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even op de site van trust naar jouw setje gekeken en daar staat onder andere dit:

Designed for use with Dolby (R) Digital decoders, DVD players with 5.1 output and computers with 5.1 sound

not suitable for digital or optical audio outputs

Het ziet er dus naar uit dat dit een setje is wat je rechtstreeks aan moet sluiten op een 5.1 geluidskaart op je pc, of versterker. Het bevat geen optische ingang waarmee je via een optische kabel op de ADVANCED scart je xbox kan verbinden met de set. Het is dus onmogelijk om DD 5.1 hiermee te krijgen (met je xbox dan) vermoed ik.

Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    das wel jammer

8. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, misschien had je eerst even op het forum kunnen zoeken of bij kijkshop kunnen vragen of het setje een optische ingang had. Je kunt nog een losse versterker kopen waar je dan je speakers op aan kunt sluiten, maar ik weet niet of je dan uiteindelijk goedkoper uit bent dan dat je 1 van de setjes van Creative, die wel een optische ingang gevven, had aangeschadr.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gebeurt wel meer dat mensen te snel een setje willen kopen en dan met iets zitten wat half werkt. Voortaan eerst kijken of het wel 5.1 geluid kan geven in samenwerking met xbox zonder extra benodigdheden als decoder, scheelt toch weer geld.

10. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik al want er zaten heel veel snoeren bij die niet allemaal op die scart konden , nou ja dan doe ik hem wel op mijn PC :D

11. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een 5.1 geluidskaart op je pc dan?

12. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies dezelfde set, maar dan 2.1 en die past perfect op mijn Xbox en Gamecube. Dan zou het raar zijn als deze er niet op past...

13. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb jij het dan gedaan?? met die kabels en wat voor een scart heb je??

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    je hebt het waarschijnlijk gewoon via het rooie en witte stekkertje gedaan, dan heb je dus gewoon stereo, geen dolby digital..

15. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die set gewoon via de tulpstekkers uit je xbox orginele scartkabel aansluiten. Niet moeilijk aan te sluiten en gesimuleerd 5.1 maar wat wil je voor 60 euries!

1 ding is trouwens ook zeker, het geluid dat hier uitkomt is in ieder geval een stuk beter als je TV-speakers...

16. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    hehehe, dan heb je het geluid uit MIJN tv zeker nog nooit gehoord;) 8) |:-

17. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het haalt het nooit bij DD 5.1

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar jij hebt geen Dolby Surround. Een 2.1 set geeft gewoon versterkt stereogeluid.

Ik heb gewoon m'n stereo op m'n Xbox aangesloten plus nog 2 extra boxen ( 2 voor me 2 achter me) dus dat bespaart me toch mooi 60 euro! En het geeft hetzelfde resultaat als een 2.1 set.

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  19. gerjan

gerjan Guest

me too, 5 boxen zaten al bij mijn prologic8) stereo, klinkt wel aardig, ging me vooral om wat bass

Deel Deze Pagina