virussen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DA_richard_-, 16 jan 2004.

1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ey! onze virus scanner (norton anti virus 2004) ging zonet eff scannen en ik kwam terug stond er: 28 gedetecteerd! en toen kon je op verwijderen drukken dus ik druk daarop maar later zegt ie dat ie er geen een kon verwijderen! das zwaar ***** wat moet ik nu doen (heb niet zo heel veel verstand van comp.) hoe kan ik die verwijdere??

thnx _O_

Richard

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  2. Oele

Oele Yeah baby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, you is fucked...

maar ik zou ze in quarantaine laten plaatsen, en dan van daaruit wegmieteren... werkt dan wel als het goed is.

ps. niet zoveel rotzooi downen met kazaa

3. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    doe je wel regelmatig LiveUpdate dan?

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    jawel ik doe soms liveupdate

maar ik had 2 maanden geleden 156 virussen maar dat wisten we niet eens:D:D

maar de comp. ging toen naar zo'n gast die veel van comp. afwist want er moesten heel veel programma's overworden gezet en dat ging hij toen doen en toen zag die dat we 156 virrusse hadde en toen had ie ze er zo af gegooid... maar hoe doe ik dat dan?

5. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem, ze staan er nog op.......

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    heb hetzelfde met adware threats...ik zeg delete maar of ze worden niet gedelete, of ze reincarneren heel:confused:

7. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel veel virusse van adware ofso

8. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las laatst dat je dan system recovery uit moet zetten. Hoe dat precies moet kan je als het goed is ook op een pagina van norton anti-virus zelf vinden. Zo las ik het tenminste. Als je dat niet uitzet dan maakt windows soms een backup van virussen terwijl die juist weg moeten. Is een soort van veiligheidsvoorzorgmaatregel die tegen je gebruikt wordt. Dan in safe modus opstarten en virus scan doen. Dan worden de virussen verwijderd zonder dat de programma's in gebruik zijn of dat ze weer geback-uped worden

Deel Deze Pagina