Meer geruchten rond Xbox 2 (next) !

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Velvet_Dark, 17 jan 2004.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dit las ik net op GameSpot .
    Toch wel een beetje vreemd.
    Ze zeggen dat de IBM 65mn nanometer chip voorbij de 3GHZ moet gaan naar de 5 GHZ!
    Maar IBM heeft al een 8GHZ processor op de markt gebracht met Apple.

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Maakt niet uit, klinkt heel erg spannend...

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    8Ghz, jij bent ff helemaal doorgedraaid. Die processor (als ie al bestaat) is ie nooit voor een particulier te krijgen.

4. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    whoo, dat is nog eens een console, sony zeg maar dag met je handje.:p
    (Die in de Apple Mac zijn twee van 4Ghz bij elkaar.)

Laatst bewerkt: 17 jan 2004
  5. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Owja, das waar ook !!!
    Maarja, 5GHZ is al snel genoeg om een flinke console temaken, nu alleen nog een geweldige videokaart en MS zit goed !!!!

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja maar dat lukt ze wel denk ik weet alleen niet meer of ik tegen de tijd dat xbox 2 komt nog een console ga kopen

7. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX2 zal van 65nm gebruik maken dat is 1 eenheid. Sony voor zover bekend kan eenheden aan elkaar schakelen en zoveel men wil. Men vermoed dat de PS3 3 van die 65nm eenheden zal bevatten. Wat veel interessanter is. Is dat dit dit een klap in het gezicht is van Intel. x86 is natuurlijk ook prehistorische architectuur. MS erkent dit in principe min of meer om met IBM in zee te gaan. Dat MS dit doet zou wel s verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor Intel in de toekomst.

Wat die 5 GHz betreft ook bij een PC geldt dezelfde natuurwet als bij een kudde ossen. Deze is net zo snel als de langzaamste van de groep. Dus verkijk je niet op kloksnelheid.

8. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Er gaat het gerucht dat de PS3 op Unix gaat werken !!!

9. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom jullie nou zo opgewonden van worden, maar als et een 8GHz is met een SiS Graphics/chip, dan praat je wel anders

10. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    WTF fuck lult iedereen nou dat het maar 5gig is en geen 8gig damn mensen denk ff normaal

11. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    5/8 Ghz,
    Das niet niks.
    Maarja wat gaat het dan ook allemaal weer kosten.

12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    das niet niks :+

man dat is vet veel, maar dan wordt de prijs zo ook

13. ChAoZ StRiKe

ChAoZ StRiKe Griever

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is goed nieuws!
    maar wie zegt dat er en PowerPC chip inkomt? zoals en G5
    ik denk niet dat Microsoft zomaar overstapt naar de concurent Apple met hun G5 omdat deze CPU is dan well heel erg krachtig maar alweer echterhaald als de Cell processor uitkomt
    de Cell (zoals het nu lijkt) word de beste processor ooit, veel beter dan en G5
    de Cell is ook 64bit en loopt tussen de 4 of 5Ghz
    dus Microsoft can of voor de G5 gaan? denk het niet
    of de AMD Athlon 64 die IBM ook liecenties voor heeft om ze te maken? denk het ook niet want het zal nooit de performance van de Cell bijhouden en als ze echt beslist en AMD willen hebben hadden ze well en contract met AMD gesloten
    dus waarom heeft Microsoft dan IBM gekozen? omdat Microsoft slim is, IBM heeft de liecentie voor de Cell chip en kan die dus doorverkopen aan microsoft en meschien zelf nog well en betere versie ook waardoor ze meteen als de PS3 uitkomt de machine alle hoeken van het huis kunnen laten zien 8)
    ik denk dit dus omdat er geen processor in 2005/2006 zal zijn die de Cell bij kan houden en microsoft well de beste hardware will hebben

(sorry voor de slechte spelling)

14. guuskeh

guuskeh New Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar maken jullie je druk om als de grapichs maar f*ucking goed zijn hij beter is als ps3 en er goede spellen op komen... dan intereseert het in ieder geval mij niet wat erin zit!

15. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het lezen van dit alles, maak ik me steeds meer zorgen over hoe MS dit staaltje van spitstechnologie nog gaat kunnen koelen, in dat kleine boxje (Want kleiner zal de xboxnext ook worden.)
    Moet ik alvast die diepvrieser gaan verhuizen of zal ik oordopjes moeten aanschaffen bij het spelen op de xboxnext?

Deel Deze Pagina